Sherlock Holmes Chapter One - poradnik i solucja. Fabuła, śledztwa, zadania, walka, dowody, lokacje, wybory - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Sherlock Holmes Chapter One - poradnik i solucja. Fabuła, śledztwa, zadania, walka, dowody, lokacje, wybory

Sherlock Holmes Chapter One: Mapa, wprowadzanie znaczników i zbieranie wszystkich dowodów

Mateusz Wróbel | 15.11.2021, 22:00

Sherlock Holmes Chapter One: Mapa, wprowadzanie znaczników i zbieranie wszystkich dowodów

W Sherlock Holmes Chapter One możesz przechodzić do mapy, kiedy tylko sobie zażyczysz. Dzięki temu dowiesz się, gdzie dokładnie się znajdujesz, a także dowiesz się, gdzie może znajdować się Twój cel.

Sherlock Holmes Chapter One: Mapa, wprowadzanie znaczników i zbieranie wszystkich dowodów

Mapa Cordony pokazuje więcej niż może się niektórym wydawać. Po pierwsze, zostały zaznaczone na niej trzy najważniejsze punkty wyspy - komisariat policji czy ratusz. Takowych budynków jest łącznie kilka, a w każdym z nich znajdziesz archiwum, które bardzo często pomoże Ci znaleźć nowe dowody w sprawie. O ile tylko dobrze połączysz fakty.

Ponadto, mapa pokazuje również odkryte wcześniej punkty podróży, kryjówki bandytów i miejsca spraw głównych, jak i pobocznych (ikona lupy). Dzięki temu bez większych komplikacji dostaniesz się do miejsc, które Cię interesują.

Sherlock Holmes Chapter One: Mapa, wprowadzanie znaczników i zbieranie wszystkich dowodów

Gdyby tego było mało, wykonując jakieś śledztwo odkryjemy ważne dla niego lokalizacje, które także są odkryte na mapie w postaci lupy. Dzielą się one na kilka kolorów, które wiele nam zdradzają:

  • Szara lupa - oznacza, że dopiero co odkryłeś to miejsce i nie znalazłeś żadnych dowodów;
  • Złota lupa - oznacza, że odkryłeś kluczowe dowody i możesz opuścić to miejsce;
  • Zielona lupa - oznacza, że odkryłeś wszystkie dowody w tym miejscu;

Zwróć uwagę na to, że czasami będziesz musiał wrócić do wcześniej odkrytego miejsca, aby zdobyć nowe dowody.

Jeśli chcesz oznaczyć sobie coś na mapie, możesz kliknąć R3 (aby postawić zwykły znacznik) albo X (w przypadku kontrolera do PlayStation), aby postawić interesujący Cię znacznik - może to być ikona np. klubu żeglarskiego czy czego tylko sobie życzysz.

Źródło: własne

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika
cropper