Wiedźmin 3 - Hulaj dusza!
Opis zadania Hulaj dusza! w Wiedźminie 3.
Drugim z trzech zadań Olgierda jest zabawienie jego brata - Witolda. Pomów nt. brata Olgierda z Shani, a następnie udaj się do krypty, gdzie spoczywają ciała przedstawicieli rodu von Everec.
Po wejściu do krypty zabij upiory, wcześniej obowiązkowo łapiąc je w Yrden. Następnie zbadaj przedmiot na środku sali, a także nagrobek Witolda, przy którym została umieszczona szabla. Potem Twoim zadaniem jest okopcenie wszystkich miejsc z nagrobkami.
W pierwszej kolejności zburz ścianę na lewo od nagrobka Witolda i zabierz klucz z ciała nieżyjącego człowieka. Potem wróć się z nim do krypty, którą mijałeś przy wejściu. Otwórz bramkę kluczem, wejdź do środka i użyj kadzidła. Zrób to samo w pozostałych miejscach, a na koniec wróćdo głównego zniczu.
f16Gdy go podpalisz, to przyjdzie Ci zawalczyć z upiorami rodziny von Everec. Walka jest jednak prosta i polega na tym samym, co chwilę wcześniej. Potem porozmawiaj z Olgierdem i oddaj mu kontrolę nad ciałem - jest to wymagane. Potem porozmawiaj z Shani i dostań się na wesele.
Po drodze warto wysłuchiwać opowiadań Witolda, gdy będziesz przejeżdżał obok ważnych dla niego miejsc. Finalnie dotrzesz na zabawę - zgódź się ukraść specjalne ubranie, a potem pomów z Shani i weź udział w opisanych niżej zabawach (za wykonanie wszystkich z nich otrzymasz trofeum):
Aby wziąć udział w pozostałych zabawach, pamiętaj, aby nie rozmawiać z Panem Lusterko, gdy ten pojawi się na głównej scenie!
- Picie alkoholu: z kobietą przy stole na zewnątrz oraz krasnoludami w środku.
- Wyłowienie buta: podejdź do stawu, a Shani wrzuci buta do wody - musisz go wyłowić. To zbliży Cię do kobiety w następnym zadaniu pobocznym.
- Zabawa ze świniami: podejdź do zagrody i wskocz do niej, a potem wegnaj świnie w pobliże koryt.
- Połykacz ogni: pomów z matką panny młodej, poszukaj artystę, a potem doprowadź go na wesele, używając np. Aksii.
- Rozmowa z Shani: idź na poddasze stodoły (po tańcu), gdzie znajdziesz partnerkę. Podobnie, jak drugi podpunkt, to także wpływa pozytywnie na Twoją relację z medyczką.
- Gwint: niziołki przy wejściu grają w karty, więc możesz się dołączyć.
Gdy wszystkie zabawy zostaną zaliczone, to możesz wejść do stodoły i porozmawiać z Gaunterem.
Gdy to zrobisz, to idź jeszcze na oczepiny - obejrzyj scenki, po których misja dobiegnie końca.