Wiedźmin 3 - Sezamie, otwórz się: Kasiarz, Quinto czy Casimir, wpływ na napad
Wybory w misji "Sezamie, otwórz się Kasiarz" w Wiedźminie 3.
Podczas przygotowywania się do napadu będziesz musiał zwerbować dokładnie trójkę ludzi. Wyłącznie w misji Kasiarz masz do wyboru, kogo chcesz zwerbować, ponieważ potencjalnych rekrutów będzie dwóch. Pamiętaj jednak, że ma to wpływ na dalszą część napadu. Decyzji tej nie można także cofnąć, a więc proponując jednemu z zainteresowanych udział w akcji, automatycznie blokujesz sobie dostęp do namówienia drugiego bohatera.
W pierwszej kolejności ma to wpływ na negocjacje ze strażnikami:
- Jeśli wybrałeś Casimira, to niezależnie od tego, jak poprowadzisz rozmowę ze strażnikami, w pewnym momencie będziesz świadkiem wybuchu. Rozpocznie to walkę z redańczykami.
- Jeśli wybrałeś Quinto i podczas rozmowy poprosisz strażników o wóz, a potem uwolnisz jednego z jeńców, to unikniesz walki.
W dalszej części gry z Twojej ekipy ucieknie Eveline - niezależnie od tego, jakiego krasnoluda wybrałeś do pomocy. Następnie, pod koniec napadu, zauważysz brata "zielarza". Możesz opowiedzieć się po stronie Horsta lub Ewalda:
- Jeśli opowiesz się po stronie Horsta, to będziesz musiał zabić Casimira, który zawsze opowie się po stronie Ewalda. W tym przypadku lepiej jest posiadać w swojej drużynie Quinto, który nie zdradzi Cię pod koniec napadu.
- Jeśli opowiesz się po stronie Ewalda, to będziesz musiał zabić Quinto, który zawsze opowie się po stronie Horsta. W tym przypadku lepiej jest posiadać w swojej drużynie Casimira, który znie zdradzi zleceniodawcy pod koniec napadu.
Po zabiciu jednego z braci możesz także wyeliminować drugiego, aby dom Borsodych został przekazany potrzebującym.