F1 23 - Setup Japonia (Suzuka) - najlepsze ustawienia bolidu
Najlepszy setup na Japonia (Suzuka) w F1 23.
Poniżej przedstawiamy najlepszy setup w F1 23 na torze Suzuka w Japonii. Powstał on przede wszystkim z myślą o osobach jeżdżących na kierownicy/kontrolerze i bez najprostszych asyst - typu automatyczne hamowanie, pełna kontrola trakcji czy wspomaganie kierowania.
Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 36
- Tylne skrzydło: 31
Przekładnia:
- Dyferencjał ze wciśniętym pedałem gazu: 50%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 50%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -2,50
- Pochylenie tylnych kół: -1,00
- Zbieżność przodu: 0,00
- Zbieżność tyłu: 0,10
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 28
- Tylne zawieszenie: 8
- Przedni stabilizator poprzeczny: 6
- Tylny stabilizator poprzeczny: 1
- Wysokość zawieszenia przód: 34
- Wysokość zawieszenia tył: 36
Hamulce:
- Ciśnienie hamulców: 100%
- Balans hamulców przód: 50%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 22,3 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 22,3 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 20,0 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 20,0 psi
Po stworzeniu setupu pamiętaj, aby go zapisać (potem możesz go szybko wczytać - w innych sesjach na tym samym obiekcie) i podpisać nazwą toru. Na PC odpowiada za to klawisz F2, a na kontrolerze PlayStation - ikona trójkąta.