F1 23 - Wszystkie asysty, za co odpowiada kontrola trakcji, ABS, boks, ERS i DRS?
Asysty - F1 23.
F1 23 możemy swobodnie dostosować pod swoje potrzeby. Zagorzali fani wyścigówek i przede wszystkim doświadczeni mogą sprawić, że wyzwanie będzie wysokie, lecz osoby chcące dopiero poznać F1 od Codemasters mogą skorzystać z wielu ułatwień. Opisujemy je szczegółowo poniżej:
- Wspomaganie sterowania - Pomaga przy utrzymywaniu optymalnej linii toru jazdy, automatycznie skręca w zakrętach.
- Wspomaganie hamulca - Przyczynia się do niewypadania z toru, automatycznie hamuje przy strefach hamowania.
- ABS - Uniemożliwia zablokowanie kół przy skręcaniu i hamowaniu.
- Kontrola trakcji - Zmniejsza szansę lub uniemożliwia na złapanie uślizgu tylnej osi przy wychodzeniu z zakrętu (gdy dodasz zbyt wiele gazu podczas prostowania bolidu).
- Wspomaganie driftu (tylko dla supersamochodów) - Pomaga redukować moc przepustnicy podczas poślizgów o znacznym kącie, dzięki czemu zmniejsza szanse na obrót pojazdu.
- Dynamiczna linia wyścigowa - Linia pokazująca się na nitce toru, która wskazuje, w którym miejscu najlepiej się ustawić przed strefą hamowania.
- Rodzaj dynamicznej linii wyścigowej - Rodzaj linii wyścigowej - do wyboru 2D lub 3D.
- Skrzynia biegów - Manualna lub automatyczna skrzynia biegów.
- Wspomaganie w boksach - Wyłączenie lub włączenie automatycznego wjeżdżania i wyjeżdżania z alei serwisowej.
- Wspomaganie wyjazdu z boksów - Wyłączenie lub włączenie automatycznego wjeżdżania i wyjeżdżania od mechaników zmieniających nam opony.
- Wspomaganie ERS - Wyłączenie lub włączenie automatycznego używania i gromadzenia systemu energii.
- Wspomaganie DRS - Wyłączenie lub włączenie automatycznego otwierania tylnego skrzydła zwiększającego prędkość na prostych.
Na kolejnej stronie sugerujemy, które asysty warto wyłączyć oraz to, które z nich najbardziej spowalniają gracza - jazda bez nich sprawi, że stopniowo będziesz coraz szybszy czy to w trybie kariery, czy multiplayer.