Hellblade 2 - Słupy runiczne (symbole, monolity): wszystkie opowieści Drutha, lokalizacja
Słupy runiczne w Hellblade 2.
W grze Hellblade 2 trafisz do kilku regionów, w których znajdziesz łącznie kilkanaście (a dokładniej - 18) symboli mogące zostać aktywowane przez Senuę. Wszystko za sprawą przytrzymania przycisku odpowiadającego za skupienie (E na PC).
Po użyciu skupienia aktywujesz opowieść Drutha, który wspomina o historiach lub opowiada o rozmaitych miejscówkach na świecie. Oto, gdzie znajdziesz wszystkie monolity w grze:
#1 Symbol
Monolit z cyfrą 4 znajduje się na plaży blisko oceanu podczas rozgrywania 1 rozdziału gry, nie do pominięcia.
#2 Symbol
Drugi symbol znajduje się po prawej stronie w wiosce, do której trafiasz od razu po rozpoczęciu drugiego rozdziału gry. Odbij w prawo, a za domkami, przed którymi leżą zabite krowy, znajdziesz słup runiczny.
#3 Symbol
Po walce z draugrami w 2 rozdziale dojdziesz do wioski o późnej porze dnia. Przejdź przez stodołę, gdzie wisi człowiek, potem odbij dwa razy w lewo - od zagrody miń przeszkody z lewej strony, a znajdziesz tam słup runiczny.
#4 Symbol
W drugim rozdziale, po scence z mężczyzną i zabójstwie 2 mieszkańców przez draugrów, odbij w lewo po przejściu po klifie i wejdź po drabinie wyżej, a na końcu ścieżki znajdziesz słup runiczny.
#5 Symbol
Gdy będziesz szedł z uwolnionym z osady draugrów nieznajomym, miniesz zniszczony most, idąc w lewo, na pierwszym z dostępnych rozwidleń odbij w lewo, a na końcu ścieżki znajdziesz słup.
#6 Symbol
Gdy z handlarzem i zarządcą wioski znajdziesz się w opustoszałej osadzie, na pierwszym rozwidleniu idź w lewo i trzymaj się prawej strony, a znajdziesz ten symbol bez najmniejszego problemu.
#7 Symbol
Po rozpoczęciu 3 rozdziału gry w wiosce Fargrimra obejdź główny budynek, położony najwyżej ze wszystkich, a za nim znajdziesz kolejny słup runiczny.
#8 Symbol
Po odblokowaniu ścieżki za pomocą kul i piedestałów idź na samą górę i nie przechodź po prawej stronie pod kamieniami. Zamiast tego wybierz drogę w lewo, przejdź przez szczelinę, a na końcu znajdziesz słup runiczny.
#9 Symbol
Ten symbol zauważysz po rozwiązaniu drugiej zagadki z kulami - zejdź kawałek niżej do nowej lokacji i trzymaj się lewej strony, a po minięciu źródeł wody przejdź przez szczelinę z lewej strony, a na końcu ścieżki zauważysz słup.
#10 Symbol
Wróć na główną ścieżkę od poprzedniej znajdźki i odbij w prawo - przejdź pod skałami, a znajdziesz słup runiczny.
#11 Symbol
Gdy będziesz rozwiązywał trzecią zagadkę z kulami i zawalczysz już na arenie z draugrami, a potem znajdziesz się blisko trzeciego kopca z kulą, odwróć się za siebie, a po przeciwnej stronie zauważysz odwrócony do góry nogami słup na ścianie.
#12 Symbol
Gdy będziesz w jaskini w drodze do ukrytego ludu, zeskakuj w dół. Gdy znajdziesz się na większej arenie, gdzie znajduje się też tarcza, odbij w prawo, a na końcu ścieżki zauważysz słup.
#13 Symbol
Gdy zauważysz w jaskini nieznaną postać i zaczniesz iść wąskim szlakiem, zeskocz przy pierwszej okazji w prawo, a zauważysz tam słup.
#14 Symbol
Po ominięciu wrogów Mroku i wyjściu z cienia ze świetlikami na drodze idź przed siebie. Gdy opadną skały w spokojnej lokacji, idź na sam koniec i odbij w prawo (zamiast w lewo, gdzie prowadzi fabuła). Znajdziesz tam słup.
#15 Symbol
Po rozpoczęciu 5 rozdziału dotrzesz do ujścia wody (wodospadu z prawej strony). Wejdź kawałek na wzgórze i odbij w pierwsze prawo, a na końcu drogi przy wodzie znajdziesz słup runiczny.
#16 Symbol
Gdy Senua oraz Astridr zaczną rozmawiać o swoich matkach i dotrzesz na większą polanę, odbij w prawo - między kamieniami znajdziesz kamienie, obok których przejdziesz ścieżką do słupa runicznego.
#17 Symbol
Gdy będziesz poszukiwał 3 symboli krzyża, dotrzesz do bocznej lokacji, gdzie znajduje się dodatkowa przewrócona łódź. Nie idź w prawo po skałce, a zamiast tego przeciśnij się przez szczelinę za łodzią, na końcu drogi znajdziesz element kolekcjonerski.
#18 Symbol
Ostatni słup runiczny znajduje się w wiosce po odnalezieniu morskiego olbrzyma. Gdy zejdziesz trochę niżej i zauważysz pochodnię, nie idź w prawo do góry, a zamiast tego odbij w lewo - za kamiennym murem znajdziesz element.