Armored Core: Verdict Day - opis gry
Armored Core: Verdict Day to gra akcji z udziałem mechów wyprodukowana przez japońskie studio From Software i wydana przez Bandai Namco. Tytuł powstał z myślą o PlayStation 3 i Xboxie 360, sednem rozgrywki były w nim wieloosobowe potyczki sieciowe.
Verdict Day rozwija gameplayowe koncepcje z wydanej nieco wcześniej piątej części Armored Core. Gracz wciela się tu w najemnika, który zakłada lub wstępuje do niewielkiej walczącej grupy, a następnie grupa ta wchodzi w skład trzech wielkich frakcji bijących się o skąpe surowce naturalne i o nowy ład (zniszczonego) świata. Fabuła mimo wszystko odgrywa tu jednak drugorzędna rolę i napędzają ją głównie radiowe komunikaty przesyłane przed i po misji.
Sednem gry są potyczki w multiplayu. Walczymy oczywiście w szeregach jednej z trzech wspomnianych frakcji, a nasze działania -- udane lub mniej udane -- wpływają na sytuację całego stronnictwa. Oczywiście oprócz właściwej rozgrywki ogromne znaczenie ma modyfikowanie maszyny. Mech składa się z czternastu części, które można wymieniać według własnego uznania i budować to, co tylko przyjdzie nam do głowy. Żeby było ciekawiej, poszczególne części wyposażenia są opisane przez rozmaite parametry a ponadto jeden grat może mieć mniej oczywisty wpływ na inne. Kombinacji jest więc mnóstwo.
Nasz oddział podczas starć może liczyć maksymalnie dwadzieścia mechów - może nimi kierować sztuczna inteligencja bądź inni gracze (w zależności choćby od trybu). Jedna osoba pełni wtedy rolę stratega i kieruje grupą mając dostęp do mapy frontu.
Twórcy pomyśleli też o osobach, które cenią sobie singla. Kampania dla jednego gracza składa się z 60 fabularnych misji. Zadania podzielono na dwa rodzaje - world i story. Za te pierwsze zdobywamy pieniądze potrzebne do wykupowania lepszego wyposażenia, drugi typ nagradza nas z kolei doświadczeniem bez którego nie mamy dostępu do sprzętu. Innymi słowy musimy angażować się w jedno i drugie.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych