Armored Core 6. Poznaliśmy rozdzielczość i framerate na każdej konsoli. Ray Tracing tylko w hali maszyn
Armored Core 6: Fires of Rubicon trafi na rynek już za kilka dni. Przed tym wydarzeniem FromSoftware zdradza dokładną specyfikację graficzną gry na wszystkich konsolach.
Oficjalna strona Bandai Namco, dotycząca Armored Core 6: Fires of Rubicon została wzbogacona o opis parametrów graficznych, które otrzymamy na poszczególnych konsolach. Okazuje się, że na wszystkich platformach tytuł zadziała w rozdzielczości dynamicznej, oferując 60 fps wyłącznie na Xbox Series S, Xbox Series X oraz PS5.
Niestety na ray tracing możemy liczyć tylko w hali maszyn, gdzie będziemy dokonywać ulepszeń i przeróbek naszych mechów. Taka opcja wizualna będzie dostępna tylko na PS5, XSS, XSX oraz na PC (gra zapewni też wsparcie dla ultraszerokich monitorów na komputerach).
PS5
Maksymalna rozdzielczość: do 3840x2160
Liczba klatek na sekundę: do 60 kl./s
HDR: obsługiwane
Raytracing: obsługiwany (tylko hala maszyn)
PS4 PRO
Maksymalna rozdzielczość: Do 3200x1800
Liczba klatek na sekundę: Do 30 kl./s
HDR: Obsługiwany
PS4
Maksymalna rozdzielczość: do 1920x1080
Liczba klatek na sekundę: do 30 kl./s
HDR: obsługiwany
XBOX Series X
Maksymalna rozdzielczość: do 3840x2160
Liczba klatek na sekundę: do 60 kl./s
Raytracing: obsługiwany (tylko hala maszyn)
XBOX Series S
Maksymalna rozdzielczość: do 2560X1440
Liczba klatek na sekundę: do 60 kl./s
Raytracing: obsługiwany (tylko hala maszyn)
XBOX ONE X
Maksymalna rozdzielczość: do 3840x2160
Liczba klatek na sekundę: do 30 kl./s
HDR: obsługiwany
XBOX ONE
Maksymalna rozdzielczość: do 1600x900
Liczba klatek na sekundę: do 30 kl./s
HDR: nieobsługiwany
Poznaliśmy też pełną specyfikację techniczną dla PC:
Minimalne wymagania sprzętowe PC:
- Procesor: Intel Core i7-4790K | Intel Core i5-8400 lub AMD Ryzen 7 1800X | AMD Ryzen 5 2600
- RAM: 12 GB RAM
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1650 4 GB lub AMD Radeon RX 480 4 GB
- DX: DirectX12 (FEATURE LEVEL 12.0)
- Miejsce na dysku: 60 GB
- OS: Win10
Zalecane wymagania sprzętowe:
- Procesor: Intel Core i7-7700 | Intel Core i5-10400 lub AMD Ryzen 7 2700X | AMD Ryzen 5 3600
- RAM: 12 GB RAM
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1060 6 GB lub AMD Radeon RX 590 8 GB lub Intel Arc A750
- DX: DirectX12 (FEATURE LEVEL 12.0)
- Miejsce na dysku: 60 GB
- OS: Win10
Minimalne wymagania sprzętowe dla włączonego ray tracingu:
- Procesor: Intel Core i7-4790K | Intel Core i5-8400 lub AMD Ryzen 7 1800X | AMD Ryzen 5 2600
- RAM: 12 GB RAM
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 2060, 6 GB lub AMD Radeon RX 6600, 8 GB
- DX: DirectX12 (FEATURE LEVEL 12.0)
- Miejsce na dysku: 60 GB
- OS: Win10
Zalecane wymagania systemowe dla włączonego ray tracingu:
- Procesor: Intel Core i7-7700 | Intel Core i5-10400 lub AMD Ryzen 7 2700X | AMD Ryzen 5 3600
- RAM: 12 GB RAM
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 2070, 8 GB lub AMD Radeon RX 6650 XT, 8 GB lub Intel Arc A770, 16 GB
- DX: DirectX12 (FEATURE LEVEL 12.0)
- Miejsce na dysku: 60 GB
- OS: Win10/Win11
Zachęcam przy okazji do rzucenia okiem na najświeższy, ujawniony w trakcie weekendu, gameplay.