Assassin's Creed Valhalla - Decyzje wpływające na zakończenie gry
Jakie zakończenie gry zobaczymy tuż przed napisami? Czy Sigurd pozostanie w Norwegii i uzna nas za chama niezasługującego na towarzystwo, czy też wróci wraz z nami do Anglii, naszej osady? To zależy od tego, jak zachowamy się w pięciu przypadkach wobec Sigurda, przyrodniego brata Eivora w następujących sytuacjach:
- Pozostawienie skarbu Styrbjorna w Norwegii (dobry wybór) / Zabranie skarbu Styrbjorna do Anglii (zły wybór).
- Pozostanie w przyjacielskiej relacji z Randvi podczas misji "Coś oczywistego" (dobry wybór) / Rozpoczęcie bliższej relacji z Randvi w misji "Coś oczywistego" (zły wybór).
- Opanowanie się podczas kłótni z Sigurdem i Basimem w Oxenefordscire (dobry wybór) / Uderzenie Basima lub Sigurda na oczach Fulke (zły wybór).
- Podanie Dagowi toporu po walce z nim (dobry wybór) / Odrzucenie toporu Daga po walce z nim (zły wybór).
- Zgodzenie się z decyzją Sigurda w sporze pomiędzy Holgerem a Gunrud w ostatniej fazie rozgrywki (dobry wybór) / Sprzeciwienie się decyzji Sigurda (zły wybór).
Jeśli podczas swojej rozgrywki dokonasz trzech złych wyborów, doświadczysz "złego zakończenia". Jeśli jednak podejmiesz choć trzy dobre wybory, Sigurd wróci razem z Tobą w Anglii.