Assassin's Creed Valhalla Zakon Starożytnych - lokalizacja Członków Zakonu
Aby w pełni ukończyć wątek Zakonu Starożytnych, będziesz musiał rozprawić się z 30 oponentami, wliczając w to oczywiście szefa organizacji. Poniżej możesz przeczytać, gdzie i w jaki sposób wyeliminować każdego z nich (wskazówki odnajdziesz eksplorując świat gry, czyt. wykonując bogactwa i tajemnice. Pamiętaj, aby po wyeliminowaniu w walce z zwarciu dobić przeciwnika - inaczej nie zabierzesz medalionu, które potem zaniesiesz do Hythama.
Tuż poniżej obejrzysz również materiał, w którym zobaczysz, w jaki sposób uporać się z przeciwnikami.
#1 Kjotve Okrutny
Jego zabijesz podczas przechodzenia fabuły głównej.
#2 Leofgifu
Kobieta zostanie ujawniona na mapie tuż po rozbudowaniu na pierwszy poziom siedziby Ukrytych. Znajdziesz ją na północ od miasta Grantebridge.
#3 Hunta, syn Hanty
Huntę odblokujesz po ulepszeniu siedziby Ukrytych na pierwszy poziom. Znajdziesz go na targowisku w Ledecestre.
#4 Wigmund
Wigmunda zabijesz podczas przechodzenia fabuły.
#5 Patryk
Patryka zidentyfikujesz dzięki wskazówce znalezionej w Saint Albanes, po prawej stronie przed frontowym wejściem do świątyni (na stole w kuźni).
#6 Fulke
Fulke odkryjesz podczas rozgrywania fabuły.
#7 Avgos (Strzała)
Avgosa poznasz i zabijesz podczas rozgrywania fabuły.
#8 Siostra Friteswida (Pijawka)
Pijawkę zidentyfikujesz i zabijesz w Lunden podczas fabularnego rozdziału.
#9 Sternik
Gdy tylko zabijesz strzałę i pijawkę, będziesz mógł zająć się sternikiem.
#10 Gifle
Gifle'a możesz znaleźć zwiedzając Wschodnią Anglię.
#11 Szkutniczka
Pierwszą informację o Szkutniczce znajdziesz zabijając Zelotę - Cola. Udaj się do miasta Ledecestre (na jego wschodnią część), gdzie zmierzysz się na picie miodu z tamtejszym mistrzem, aby otrzymać kolejną wskazówkę. Teraz udaj się do młyna położonego w tym samym regionie, na południe od osady opisanej w wskazówce (notatkę znajdziesz dokładnie w jednym z domków we wsi Cweornic).
#12 Hebel
Pierwszą notatkę o Heblu otrzymasz tuż po zabiciu Szkutniczki. Udaj się do głównego miasta w Oxenefordscire, aby rozegrać partyjkę w kości. Jeśli wygrasz, zdobędziesz kolejną wskazówkę. Następnie udaj się do wskazanej wioski. Gdy będziesz na miejscu wejdź do jaskini, przesuń przeszkodę na bok i wejdź do komnaty, w której znajdziesz list.
#13 Grot
Pierwszą wskazówkę odnośnie mężczyzny znajdziesz zabijając Zelotę podróżującego po Sciropescire. W pierwszej kolejności zbadaj zrujnowaną wieżę (tę, na której jest punkch synchronizacyjny) na wschód niżej wspomnianego zamku - znajduje się on w południowo-zachodniej części regionu. Teraz możesz zabić przeciwnika.
#14 Sierp
Pierwszą wskazówkę dotyczącą sierpia znajdziesz w obozie przejętym przez wroga. Znajduje się on przy południowo-wschodnim nabrzeżu Essexe. Gdy już będziesz na miejscu, wystarczy, że rozwalisz korzystając z otwartego okna deskę blokującą drzwi prowadzące do największego domku w tymże miejscu.
#15 Havelok
Haveloka ujawnisz znajdując notatkę w domu Aelfgara, w regionie Lincolnscire. Trafisz do niego podczas misji głównej.
#16 Biskup Herefrith
Tę postać zabijesz podczas przechodzenia wątku głównego w Lincolnscire.
#17 Tatfrid
Po zabiciu sześciu członków Zakonu podlegających Lirze, ujawnisz drugiego magistra - będzie nim Tafrid.
#18 Przeorysza
Kobietę zabijesz podczas przechodzenia wątku fabularnego w Jorvik.
#19 Igła
Igłę spotkasz i zabijesz podczas przechodzenia wątku fabularnego.
#20 Audun
Audun jest Skarbnikiem, i zabijesz go podczas przechodzenia wątku fabularnego w Jorvik.
#21 Pergamin
Drugą wskazówkę dotyczącą Pergamina znajdziesz w głównym domku w kryjówce złodziei w Glowecestrescire. Dostaniesz się do niego dzięki przejściu pod chatką.
#22 Imadło, szeryf Derby
Imadło jest jednym z pięciu dowódców Zakonu.
#23 Pióro, Hilda
Hildę zabijesz w wątku fabularnym w Wincestre.
#24 Selwyn
Selwyna zabijesz podczas wątku fabularnego w Wincestre.
#25 Ealferth, Saks
Saksa zabijesz podczas wątku fabularnego w Wincestre.
#26 Dzwon
Pierwszą wskazówkę dot. Dzwona znajdziesz w Suthsexe, a dokładniej to przy zaporze Embert znajdującej się pod Opactwem Cicestre. Do miejsca z notatką dostaniesz się po trafieniu w deskę blokującą drzwi strzałą, stojąc na górnym poziomie budynku i patrząc na kraty w podłodze.
#27 Motyka
#28 Oliwa
Aby zidentyfikować oliwę, potrzebujesz dwóch wskazówek. Pierwsza z nich znajduje się w gospodarstwie Henge, przy stole z uroczystościami. Druga wskazówka znajduje się w miejscu, gdzie przeprowadzisz najazd. Po zrabowaniu łupów znajdź zagrodę dla świń - w studni będzie leżała wskazówka ujawniającą tożsamość Oliwy.
#29