Assassin's Creed Valhalla - Marionetki i więźniowie
Gdy już dowiesz się, kto jest ealdormanem w Cencie, wróć do Basima i opata, aby poinformować ich o swoich odkryciach. Po konwersacji wsiądź na konia i jedź za członkiem zakonu Ukrytych.
Gdy już będziesz w okolicy tartaku, rozpocznij walkę z wrogami - nie ma sensu się skradać, bo i tak zostaniesz wykryty. Basim jest potężnym sojusznikiem, który na pewno pomoże Ci w starciach. Po wszystkim wejdź do największego budynku - w nim będzie przebywał Tedmund. Zwiąż go i doprowadź do znacznika. Tam okaże się, że to tak naprawdę jedynie sprytna zagrywka prawdziwego naszego przeciwnika.
Podczas rozmowy zgódź się, aby Shergar podążał wraz z Tobą do obozu, w którym przebywa dowódca saskich wojsk, o ile nie chcesz kolejnego rozlewu krwi. Obóz Normanów jest tuż tuż, więc podróż nie będzie zbyt długa. Podejdź wraz z mężczyzną do dowódcy, podczas konwersacji wybierz pierwszą opcję dialogową, a on i jego żołnierze opuszczą obóz. Teraz rozwiąż więźniów i obejrzyj długą scenkę, w której lepiej poznasz Basima. Po tym misja dobiegnie końca.