Resident Evil Village poradnik - Backtracing, czy występuje bardzo często?
Resident Evil Village oferuje jedną z największych map, ale nie oznacza to, iż backtracing (czyli tzw. wymuszony powrót do wcześniej zwiedzonych miejscówek) tutaj nie występuje.
W trakcie zabawy mamy z nim styczność, szczególnie w trakcie rozwiązywania zagadek, w których musimy biegać od punktu A do punktu B w celu przeniesienia danych przedmiotów we wskazane miejsce itp.



W moim odczuciu - jest on rzadszy od tego, co widzieliśmy chociażby w remake'u RE2 lub RE7 i dotknie przede wszystkim tych, którzy grę chcą wymaksować. Osoby zainteresowane tylko opowieścią fabularną nie muszą się nim zbytnio martwić.
Warto nadmienić, że po pchnięciu wątku głównego, ułożenie wioski zmienia się. Niektóre drzwi zostają zamknięte, a na wcześniej otwartych drogach, staną blokujące Ethana urządzenia.