A Plague Tale Requiem - Morze obietnic (8 rozdział)
Opis przejścia ósmego rozdziału pt. Morze obietnic w A Plague Tale Requiem.
Po odpłynięciu z portu rybackiego zbadaj przedmioty w kajucie, a potem podejdź do Hugo. Możesz zbadać z nim przedmioty, które wcześniej widziałeś i zejść też do ładowni po drabinie, gdzie znajdziesz np. kompas.
Chłopak go weźmie ze sobą. Wróć na pokład, a Hugo zacznie się nim bawić. Potem możesz porozmawiać z Arnaudem i Sophią. Finalnie dziewczyna poprosi Cię o poprawienie żaglu, więc chwyć za linę po prawej stronie od steru. Potem raz jeszcze pomów z Sophią i z Hugiem. Gdy załatwisz wszystkie sprawy na statku, wróć do żeglarki i zacumuj w porcie.
Przejdź na rynek i wejdź na mały plac po lewej stronie. Znajdziesz tam drzewo, a obok niego piórko, czyli kolejny przedmiot kolekcjonerski dla Hugo. Możesz wrócić na rynek i wypytać o wyspę (bezskutecznie), albo od razu ruszyć do przejścia, z którego przyszedł żołnierz.
Zanim pójdziesz za oponentem, warto wejść jeszcze w alejkę po prawej stronie, gdzie znajdziesz zagrody. Oprzyj się na płocie, a pozwolisz Hugo pogłaskać kozę, co odblokuje specjalną pamiątkę. Potem przejdź obok żołnierzy schodami do góry.
Po minięciu kilku mieszkańców odbij w lewo i podejdź pod mężczyznę, który pozwoli Ci rzucić czterema dzbankami przez każdy z wieńców. Wyceluj tak, aby wskaźnik celowania znajdował się za wiańcem (a nie na nim). Dzięki temu "wygrasz" i odblokujesz pamiątkę oraz złote trofeum o nazwie "Doskonały rzut". Wróć teraz na główną drogę i podejdź pod murek, z którego masz widok na paradę.
Następnie omiń kuźnię i idź ścieżką pod drewniany podest i tancerzów. Obok nich znajdziesz barykadę, której możesz się złapać, aby obserwować obrzędy z bliska. Potem idź ścieżką do ołtarza, z którego przemówi sam hrabia. Po scence rozdzielisz się z Arnaudem. Uciekaj przed żołnierzami i przebiegnij przez pranie, aby dotrzeć do domku. Gdy z niego wyjdziesz, przejdź przez stajnię.
Po lewej stronie znajdziesz bramkę. Wyślij pod murkiem Hugo, aby otworzył Ci bramę, za którą kryje się wózek. Podsuń go pod dach stodoły i zabierz z tyłu ze skrzyni narzędzie. Potem rusz w stronę placu. Tutaj znajdziesz żołnierza z sokołem. Musisz za wszelką cenę unikać tego drapieżnego ptaka, bo spotkanie z nim jest równe śmierci.
Gdy sokół Cię zaatakuje, biegnij od przeszkody do przeszkody. Kieruj się w lewą stronę i przeskakuj osłony wtedy, gdy sokół będzie wracał do żołnierza. Finalnie dotrzesz do schodów i drzwi na lewo od nich. Przejdź do Arnauda i hrabiego, a włączy się scenka, podczas której Twój kompan zostanie złapany. Potem zostaniesz przeniesiony do pałacu.
Idź za hrabiną. Wysłuchuj jej, a potem pomódl się przy symbolu z ptakiem. Koniec końców dotrzesz do swojego łóżka, co zakończy ten rozdział.