A Plague Tale Requiem - Nic nie zostało (13 rozdział)
Opis przejścia 13 rozdziału o nazwie Nic nie zostało w A Plague Tale Requiem.
Po dramatycznym przeżyciach w 12 rozdziale przejmiesz kontrolę nad Amicią. Idź przed siebie, aż dotrzesz do swego rodzaju spiżarni. Warto w tym miejscu wejść obok przeszkód przez drzwi z prawej strony, aby dostać się do miejsca, gdzie znajduje się skrzynia z narzędziem.
Potem kontynuuj podróż z Hugiem i Lucasem. Miń stół warsztatowy i dostań się do cel więziennych. Wysłuchaj rozmowy z towarzyszem, a potem podejdź do krat na prawo od niego.
Strzel w zamek przy drzwiach, a potem przesuń wózek blokujący przejście do siebie. Wyjdź na zewnątrz i skorzystaj teraz z owego przejścia. Po lewej stronie zauważysz jeszcze jeden wózek. Przepchnij go do tyłu i wejdź do ukrytego pomieszczenia.
Tam wejdź w interakcję z papierami na stole. To odblokuje ostatnią pamiątkę w grze. Potem przejdź do kołka - skorzystaj z kuszy i przyciągnij do siebie wózek na górze z lewej strony. Wróć do Lucasa i wspólnie z nim pchnij wózek. Dostaniesz się do ogromnego gniazda szczurów.
Zabierz pochodnię i idź przed siebie. Musisz jednak unikać gęstej mgły, bo jeśli w nią wejdziesz, Twoja pochodnia od razu zgaśnie! Droga jest bardzo prosta i schematyczna - w tunelach odbij w prawo, a kawałek dalej znajdziesz centrum gniazda gryzoni.
Rozpocznij po scence ucieczkę. Biegnij cały czas przed siebie, a finalnie wyjdziesz z jaskini. Po przejęciu kontroli nad Amicią schodź z urwiska w stronę portu. Dotrzesz do lokacji pełnej żołnierzy. Wyeliminuj ich na znane sposoby albo rozwalając kamieniem kokon pełen szczurów.
Pamiętaj jednak, aby w takich sytuacjach być blisko światła. Niemniej dostaniesz się do lokacji z filarami - zabij żołnierza i przejdź dalej najlepiej skrótem z lewej strony. Podpal dzban ze smołą, gdy oboje wrogowie znajdą się blisko niego, a następnie podejdź do urwiska.
Zeskocz do wysokiej trawy. Zauważysz tutaj kolejnego żołnierza i wózek po prawej stronie. Najlepiej podejść pod sprzęt i poczekać, aż uzbrojony wróg się odwróci i przestrzelić łańcuch - element zjedzie pod urwisko widoczne po lewej stronie automatycznie. Potem biegnij pod wózek i wespnij się do góry, aby szybko dostać się do wioski. Tam z kolei otrzymasz do dyspozycji kolejną, rozległą lokację.
Musisz uratować Arnauda. W tym celu wejdź do domu z prawej strony i potem skorzystaj ze schodów od prawej strony. Wejdź na górę i zgaś pochodnię wrogowi stojącemu na placu. Potem zeskocz na parter i omiń oponenta na dole. Wejdź na podest, a potem zeskocz z niego na ziemię.
Wejdź do ruin i przejdź na drugą stronę lokacji. Postaraj się ominąć spasłego wroga. Potem trzymaj się lewej strony i wskakuj na kolejne kamienie. Na końcu drogi pozostanie Ci jeszcze opancerzony wróg, którego ominiesz z wykorzystaniem wysokiej trawy.
W kolejnej miejscówce najlepiej rzucić słojem wypełnionym smołą do miejsca, gdzie znajduje się opancerzony wróg i kusznik. Podpal potem ją, a zabijesz oponentów. Zbierz narzędzie ze skrzyni w kościele, a potem biegnij do przejścia, przy którym stali rzeczeni wrogowie. Podnieś deski, a przejdziesz dalej w głąb wioski. Miń stół warsztatowy i przejdź po prowizorycznym balkonie.
Finalnie dotrzesz do palącego się wianka i wózka. Przepchaj go pod lewą stronę, w pobliże futryny, którą przed chwilą przekroczyłeś, aby dostać się właśnie do wspomnianego wózka. Na górze znajdziesz piórko, a więc rozbudujesz kolekcję Huga. Potem wyjdź drzwiami na zewnątrz, aby odblokować warsztat. Po tym wróć do wózka i ustaw go pod pnącze widoczne po prawej stronie.
Wejdź na górę i przejdź na wielki plac, na którym znajduje się Arnaud. Gdy wrogowie będą próbowali go wykończyć, wyciągnij procę z igniferem i podpal dzbany po prawej stronie, aby ich zabić. Po tym rozpoczniesz ciężką walkę z przeciwnikami.
Wykorzystuj otoczenie i niszcz greckie słoje wypełnione materiałem łatwopalnym. Podpalaj wrogów nieopancerzonych, a tych opancerzonych staraj się dekoncentrować, aby rozbić ich pancerz (strzałem kamieniem w czuły punkt na piersi). Dwóch opancerzonych oponentów będzie miało tarcze, więc najpierw musisz je spalić (rozrzuć dzbany ze smołą na ziemię, a potem je podpal). Po wszystkim uwolnij Arnauda, wcześniej rozmawiając z Hugo, gdy ten użyje szczurów do obrony.
Po filmiku przerywnikowym misja dobiegnie końca.