A Plague Tale Requiem - Pod nowym niebem (1 rozdział)
Opis pierwszego rozdziału Pod nowym niebem w A Plague Tale Requiem.
Po rozpoczęciu rozgrywki obejrzyj długi filmik przerywnikowy, po którym przejmiesz kontrolę nad Amicią. Idź ścieżką w stronę zamku, a potem biegnij za Hugo. Gdy dojdziesz do ruin, poczekaj, aż Lucas zacznie odliczać.
Potem odwróć się za siebie i przeskocz przez dziurę w murku i ukryj się za nim. Obserwuj Lucasa, a gdy ten znajdzie się bardzo blisko Twojej pozycji, przeskocz raz jeszcze przez murek i zajdź go od tyłu. Chwilę później to Ty będziesz musiał go przestraszyć. Zakradnij się więc po cichu do niego i przytrzymaj odpowiedni przycisk.
Jeśli nie uda Ci się tego zrobić za pierwszym razem, otrzymasz kolejną szansę. Potem, po krótkiej rozmowie, wróć na ścieżkę i idź w stronę zamku. Dotrzesz do rzeki, gdzie nauczysz się strzelać z procy - Hugo będzie rzucał do wody drewniane szyszki, na które musisz nacelować i zniszczyć za pomocą broni.
Jeśli zniszczysz wszystkie szyszki, otrzymasz trofeum o nazwie Doskonały Strzał!
Potem dołączy do was Tonin, wspólnie z którym zniszcz parę "statków". Obejrzyj scenkę i idź dalej wzdłuż rzeki. Potem dobiegnij pod bramę zamku. Okaże się, że jest zamknięta, więc popatrz w lewo i przejść przez dziurę w deskach.
Możesz teraz iść na górę. Chcąc nie chcąc wpadniesz do jednego z budynków. Wyjdź z niego, a gdy będziesz na zewnątrz, rusz w stronę zejścia w dół. Znajdziesz tam pszczelarza, przed którym będziesz musiał uciekać. Biegnij do drzwi, a potem odbij w prawo. Następnie przeciśnij się przez szczelinę.
Gdy wyjdziesz na pole uprawne, schowaj się za wysoką trawą i poczekaj, aż wrogowie odejdą. Nie walcz z nimi, a trzymaj się w ukryciu. Po przejściu na drugą stronę poczekaj, aż oponenci się rozejdą i wskocz do stodoły przez okno. Otwórz drzwi i podejdź do murka.
Wybierz rzut kamieniem z ręki i rzuć nim w skrzynkę z narzędziami. Potem przejdź dalej i wespnij się po drewnianych kłodach, omijając wroga. Potem przeczołgaj się pod dzbanami na półce. Następnie schowaj się w wysokiej trawie i szybko odwróć uwagę przeciwnika.
Idź po cichu w głąb lokacji i zabierz dzbany z beczki. Rzuć nim za wroga i przejdź pod drzwi przed Tobą. Przy nich popatrz na dziurę z lewej strony i rozkaż Hugo przeczołgać się pod deskami, a potem otworzyć drzwi. W kolejnej miejscówce musisz przekroczyć bramę prowadzącą do zagrody dla świń.
Tam wygraj 2 sekwencje QTE, po których przeniesiesz się na wyspę i pokierujesz Hugo. Idź za ptakiem, aż dotrzesz do jeziora. Potem przejmiesz kontrolę nad Amicią. Poczekaj, aż wrogowie odejdą i zeskocz na dolny poziom.
Tam trzymaj się lewej strony. Omiń wroga i kozę, wejdź do szopy (tam znajdziesz naczynie) i zeskocz ponownie w dół. Poczekaj, aż drugi oponent sobie pójdzie i zeskocz raz jeszcze w dół.
Gdy zacznie palić się pole, wbiegnij do mieszkania przez okno i wejdź na górę. Potem, gdy Amicia weźmie procę, wyprowadź kontrę i zabij w walce wręcz oponentów. Pozostałych wyeliminuj za pomocą procy, strzelając im w głowę. Uważaj na włóczników - jeśli rzucą bronią, schowaj się szybko za czymś, aby nie zostać uderzonym.
Potem przejdź przez szczelinę, zabij po cichu wroga i strzel kamieniem w głowę oponenta, który trzyma Beatrice. To rozpocznie scenkę i zakończy rozdział.