Avatar Frontiers of Pandora - Nowy plan: zielarz Siul, warsztat, cierniooko, yava, zakład Bravo, wentylacja
Nowy plan - Avatar Frontiers of Pandora.
Rusz do nowego znacznika misji (siedziby klanu) i rusz na górę obiektu. Znajdziesz tam warsztat, który jest opuszczony.
Zacznij więc łączyć wskazówki. Połącz kosze z cierniookiem (rośliną) z półką po lewej stronie, skąd dochodzi dym. Potem zbadaj malowidła na ścianie po prawej stronie od ogniska i połącz wskazówkę z odbiciami dłoń na skale przy wyjściu z warsztatu.
Po podsumowaniu tych rzeczy rusz do kanionu i odszukaj chore cierniooko. Musisz dotrzeć do miejsca, z którego unosi się zapach trucizny - jest on oczywiście koloru limonkowego, więc łatwo go zobaczyć z daleka.
Po dotarciu do miejsca użyj jedzenia, które absorbuje obrażenia od zatrucia, a potem zbadaj chore cierniooko. Użyj zmysłu i zeskanuj jedną z roślin. Potem idź za jej zapachem po powalonym drzewie na północny wschód. Oznaczaj sobie drogę, która jest dość długa.
Finalnie dotrzesz do placówki ZPZ. Idź dalej za śladami, aby przejść przez szyb. Kawałek dalej spotkasz Okula i dowiesz się o chorobie zwanej yava. Aby się jej pozbyć z centrum technicznego, wejdź do obiektu z lewej strony i zeskanuj generator. Potem wróć znowu do Okula.
Teraz leć do zakładu wydobywczego Bravo. Wejdziesz tutaj szybem wentylacyjnym na lewo od głównego wejścia. W środku znajdziesz nowy typ robotów - te opancerzone, u których musisz albo zniszczyć pancerz przed zabiciem wroga, albo strzelić w łuku w głowę przeciwnika wystającą zza sterowania machiną.
Wykonaj wszystkie cele - wieżyczki możesz wyłączać, hakując je z panelu z tylnej części maszyny. Po wyzwoleniu obozu podbiegnij pod panel, w którym kable muszą zostać wyciągnięte, aby zrealizować cel misji głównej. Gdy to zrobisz, wróć do Okula.
On natomiast powie, abyś naprawił generator. Uczyń to, potem znowu użyj SID na panelu i wejdź do obiektu, gdzie sprawdzisz badania Siula. Przed tym musisz zeskanować SID jeszcze 2 komputery, aby doprowadzić zasilanie do wentylacji. Jest to jednak banalny cel.
Drugi cel polega na tym samym. Przebiegnij do drugiego skrzydła obiektu i zhakuj komputer. Drugi znajduje się za zamkniętymi drzwiami - przejdź do pomieszczenia po prawej stronie, dokąd prowadzą rury, a potem wskocz do wody i zanurkuj, płynąc do otworu do sąsiedniego pokoju.
Trzeci cel znajduje się po prawej stronie. Wskocz na platformę nad sobą, a potem przejdź przez szyb wentylacyjny do nowej lokacji. Aktywuj zasilanie przy komputerze i zacznij skakać po przeszkodach w wodzie. W drugim pomieszczeniu, dalej będąc blisko wody, znajdziesz czerwony panel, w który musisz strzelić z łuku.
Po tym wróć do głównego pomieszczenia i odszukaj jeszcze jeden komputer. Dostaniesz się do niego, wchodząc po wentylatorze, którego zasiliłeś dosłownie przed momentem.
Znowu zhakuj komputer i doprowadź zasilanie do wentylacji, po czym pomów z Okul i zakończ to zadanie główne.