Avatar Frontiers of Pandora - poradnik. Misje, questy, aktywności, bronie, wyposażenie, rośliny, porady trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Avatar Frontiers of Pandora key art

Avatar Frontiers of Pandora - Przebudzenie: placówka TAP, ucieczka, Alma, So'lek, Robot

Mateusz Wróbel | 23.12.2023, 20:19

Avatar Frontiers of Pandora - Przebudzenie: placówka TAP, ucieczka, Alma, So'lek, Robot

Przebudzenie - Avatar Frontiers of Pandora.

Po stworzeniu swojego Avatara i wybudzeniu się z hibernacji idź do wschodniego skrzydła. Przed wejściem obok wodza musisz kucnąć, aby zmieścić się przez drzwi.

Avatar Frontiers of Pandora - Przebudzenie: placówka TAP, ucieczka, Alma, So'lek, Robot

Potem w jadalni przeszukaj pojemnik na żywność i zjedz jedną rację żywnościową, aby przywrócić sobie pełny pasek zdrowia. Gdy wrócisz do pomieszczenia z komorami, nadejdzie kolejny etap walki z ZPZ. Gdy przejmiesz kontrolę nad Avatarem, zacznij biec przed siebie.

Avatar Frontiers of Pandora - Przebudzenie: placówka TAP, ucieczka, Alma, So'lek, Robot

Gdy przejdziesz do zawalonych pomieszczeń, to zacznij używać mocnego skoku. Przy wentylacji zniszcz ją uderzeniem wręcz i skorzystaj z przejścia, dzięki czemu trafisz do innego wojownika Na'vi. Ten wręczy ci radio, dzięki któremu potem się z nim skontaktujesz.

Avatar Frontiers of Pandora - Przebudzenie: placówka TAP, ucieczka, Alma, So'lek, Robot

Teraz przejdź przez drzwi i biegnij jedyną dostępną drogą w tym obszarze. Gdy znajdziesz się w miejscu, gdzie możesz się skradać, kucnij i przechodź blisko przeszkód, aby nie zostać wykrytym. Przejdziesz do kolejnych drzwi.

Avatar Frontiers of Pandora - Przebudzenie: placówka TAP, ucieczka, Alma, So'lek, Robot

Stamtąd znajdziesz się w pomieszczeniu kontrolnym, gdzie będziesz musiał zasilić drzwi do siłowni. Panel znajduje się na lewo od nich, więc nie przeoczysz go na pewno.

Avatar Frontiers of Pandora - Przebudzenie: placówka TAP, ucieczka, Alma, So'lek, Robot

W kolejnej lokacji uniknij dwóch przeciwników z latarkami - przejdź pomiędzy gruzami z lewej strony i przebiegnij szybko przez drzwi. Potem biegnij przed siebie - w pomieszczeniu z ławkami przejdź przez małe drzwi z lewej strony. Potem zostaniesz zaatakowany przez robota.

Avatar Frontiers of Pandora - Przebudzenie: placówka TAP, ucieczka, Alma, So'lek, Robot

Gdy So'lek Cię uratuje, wspinaj się po rurach do góry, potem zeskocz w dół i biegnij jedyną trasą przed siebie. Finalnie wyjdziesz na powierzchnię, a gdy przebiegniesz trochę wzdłuż wody, to zakończysz pierwszą misję fabularną.

Źródło: własne

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści Poradnik aktualizowany

Powrót do poradnika

Avatar Frontiers of Pandora - FABUŁA

Avatar Frontiers of Pandora - ZADANIA POBOCZNE

Avatar Frontiers of Pandora - TROFEA

cropper