Avatar Frontiers of Pandora - Przebudzenie: placówka TAP, ucieczka, Alma, So'lek, Robot
Przebudzenie - Avatar Frontiers of Pandora.
Po stworzeniu swojego Avatara i wybudzeniu się z hibernacji idź do wschodniego skrzydła. Przed wejściem obok wodza musisz kucnąć, aby zmieścić się przez drzwi.
Potem w jadalni przeszukaj pojemnik na żywność i zjedz jedną rację żywnościową, aby przywrócić sobie pełny pasek zdrowia. Gdy wrócisz do pomieszczenia z komorami, nadejdzie kolejny etap walki z ZPZ. Gdy przejmiesz kontrolę nad Avatarem, zacznij biec przed siebie.
Gdy przejdziesz do zawalonych pomieszczeń, to zacznij używać mocnego skoku. Przy wentylacji zniszcz ją uderzeniem wręcz i skorzystaj z przejścia, dzięki czemu trafisz do innego wojownika Na'vi. Ten wręczy ci radio, dzięki któremu potem się z nim skontaktujesz.
Teraz przejdź przez drzwi i biegnij jedyną dostępną drogą w tym obszarze. Gdy znajdziesz się w miejscu, gdzie możesz się skradać, kucnij i przechodź blisko przeszkód, aby nie zostać wykrytym. Przejdziesz do kolejnych drzwi.
Stamtąd znajdziesz się w pomieszczeniu kontrolnym, gdzie będziesz musiał zasilić drzwi do siłowni. Panel znajduje się na lewo od nich, więc nie przeoczysz go na pewno.
W kolejnej lokacji uniknij dwóch przeciwników z latarkami - przejdź pomiędzy gruzami z lewej strony i przebiegnij szybko przez drzwi. Potem biegnij przed siebie - w pomieszczeniu z ławkami przejdź przez małe drzwi z lewej strony. Potem zostaniesz zaatakowany przez robota.
Gdy So'lek Cię uratuje, wspinaj się po rurach do góry, potem zeskocz w dół i biegnij jedyną trasą przed siebie. Finalnie wyjdziesz na powierzchnię, a gdy przebiegniesz trochę wzdłuż wody, to zakończysz pierwszą misję fabularną.