Avatar Frontiers of Pandora - Ostatnie uderzenie: dysk Teylana, klany, baza Mercera, zakończenie gry
Ostatnie uderzenie - Avatar Frontiers of Pandora.
Uwaga! To ostatnia misja w grze, więc przed nią załatw wszystkie sprawy na Pandorze i wydaj waluty na dodatkowe, lepsze przedmioty.
Wróć do bazy ruchu oporu, gdy będziesz gotowy i dowiedz się, co zawierał dysk Teylana. Następnie rusz do wejścia do jaskini (na zachodzie Lasu Kinglor), skąd trafisz do bazy Mercera.
Na miejscu biegnij cały czas przed siebie - droga prowadzi do wody, do której musisz wpłynąć. Płyń przed siebie, a potem wypłyń na powierzchnię, gdzie dostaniesz się do obiektu Bravo.
Zabij kilku wrogów i biegnij przed siebie, zmierzając ku górze. Przy pojazdach przejdź przez pomieszczenie w prawo i zhakuj panel, a potem odwróć się za siebie i uderz w czerwony zamek na drzwiach, aby przejść dalej.
Przy kolejnym znaczniku misji zeskocz w dół do wentylacji pod kratkami w podłodze - strzelaj w czerwone zamki, aby dezaktywować prąd. W hangarze natomiast biegnij za pomarańczowym, grubym kablem.
Wskocz na kontenery i wejdź do góry. Potem przejdź przez bramę, a w kolejnej lokacji walcz z siłami Mercera. Gdy oponenci przestaną pojawiać się na radarze, to po prostu schowaj się za osłoną i poczekaj, aż zostaną zdezaktywowani.
Teraz idź na górę i pomów z Teylanem. Następnie idź do miejsca, skąd wpuścisz klan Kame'tire - droga jest banalna. Niszcz zamki czy kraty od wentylacji. Potem porozmawiaj z Anufi, która wejdzie do hangaru. Potem otwórz bramę i zacznij niszczyć 4 wieżyczki.
Musisz przejść przez most do zbrojowni. Nie wykorzystuj jednak głównej drogi, ponieważ znajduje się tutaj wieżyczka, która zadaje ogromne obrażenia. Lepiej trzymać się już prawej strony lokacji. Po dotarciu do zbrojowni zabijaj ludzi, którzy zmierzają do ZPM-ów.
Potem dotrzyj do centrum sterowania, gdzie znajdziesz 8 komputerów. Uderz w nie, aby je zniszczyć, po czym wyjdź ze sterowni i udaj się do stacji kontroli, aby opuścić most dla drugiego klanu.
Nie musisz nawet walczyć, a wystarczy, że przebiegniesz do wyciągarek, sabotujesz panel kontrolny, a potem wejdziesz do miejsca kontroli i opuścisz most. Po zostaniu rannym biegnij do anteny po drugiej stronie mostu.
Wybij wrogów, po czym chwyć za wajchę i poczekaj dwukrotnie, aż Teylan otworzy ci zawór. Musisz w niego strzelić z broni lub z łuku, aby go zniszczyć, a finalnie też samą antenę. Po tym dezaktywuj terminal i wpuść trzeci klan do walki.
Następnym krokiem będzie dotarcie do ładunku górniczego. Biegnij przez drzwi oznaczone nazwą Exit 02 i przejdź przez hangar przez żółte drzwi. Potem w otwartej lokacji obejdź ją od prawej strony, uważając na ogień z rur i biegnij po żółtych rurach do góry.
Dotrzesz do górnej części lokacji, a na poziomie piątym od razu trzymaj się prawej strony i przebiegnij przez drzwi hangaru oznaczone cyframi 05. Dzięki temu zakończysz walkę. Potem w hangarze podążaj lewą stroną za ładunkiem, a gdy zniknie i będziesz miał przed sobą bramę, rozwal kratki wentylacyjne na samym dole, aby przejść dalej.
Kawałek dalej, po rozmowie z Mercerem, biegnij do komory. Schodź w dół, uzupełnij zapasy i dotrzyj na arenę. Twoim pierwszym celem jest rozwalenie złączy paliwowych - musisz poczekać, aż ramię dostarczy zbiornik, strzelić w niego, a potem uderzać szybko w złącza nim blacha ponownie je zasłoni.
Kolejny cel to zabicie zaawansowanego robota Mercera - wcześniej uzupełnij amunicję i apteczki ze skrzyń wokół obiektu. Strzelaj w jego czułe punkty, lecz zmieniaj często pozycje, a gdy jesteś daleko, uważaj na wyrzucane rakiety. Potem zacznij uciekać z komory. Zhakuj terminal na końcu pomieszczenia,
Teraz kieruj się ku wyjściu. Zniszcz panel przy naelektryzowanej podłodze, po czym powtarzaj te czynności przy sobie, a zakończysz questa, oglądając finałowe sceny.
Gratulacje. Ukończyłeś grę Avatar Frontiers of Pandora!
Poprzednia
Avatar Frontiers of Pandora - FABUŁAAvatar Frontiers of Pandora - Ukryta słabość: czujniki, stacja obrony przeciwlotniczej, sterownia
Następna
Avatar Frontiers of Pandora - ZADANIA POBOCZNEAvatar Frontiers of Pandora - Niedoceniony łowca: Sala wspólna, Aleymun, plac budowy Echo, zapach, strzelba