Avatar Frontiers of Pandora - Płaczący Wąwóz: Sosul, Zeswa, 3 fletnia, melodia, malowanie
Płaczący Wąwóz - Avatar Frontiers of Pandora.
Udaj się do znacznika nowego zadania głównego i wyląduj w wąwozie.
Musisz iść w dół, aby odnaleźć Sosula. Na'vi nie posłuchają twojej rady, więc musisz iść za nim i dostroić fletnię. Usłyszysz tajemniczą melodię, a potem będziesz musiał nastroić 3 kolejne fletnie wietrzne. Idź najpierw do tej na południowym wschodzie.
Przebiegnij pod skałami i idź przez kamienną ścieżką. Dotrzesz do malowideł - przejdź za nie z lewej strony i wspinaj się do góry, aby dotrzeć do fletni. Teraz rusz do tej na północy.
Po drodze spotkasz helikopter - aby nie walczyć z wrogami, którzy z niego wyskoczą, najlepiej będzie strzelać w śmigła i doprowadzić do upadku śmigłowca. Potem odbij w prawo i podejdź do wodospadu.
Tuż pod nim znajdziesz przejście prowadzące w kierunku drugiej fletni. Po skorzystaniu z wzrośli zauważysz za sobą fletnię, ale ty musisz biec przed siebie i korzystać teraz z liści, które będą cię wyrzucać przed siebie na kolejne skałki.
Po kilku przeskokach znajdziesz się na kamieniach naprzeciwko fletni - skorzystaj z liści, a dostaniesz się do przyrządu. Teraz biegnij do ostatniej fletni. Ta znajduje się najbliżej obozu - pod nią znajdziesz wejście do jaskini, więc skorzystaj z niego.
W środku biegnij przez jaskinię, dotykając liścia otwierającego drogę dalej. Potem przy kamieniach przejdź po lewej stronie ciasnym przejściem. Potem w jaskini biegnij przed siebie, odbij w lewo, przeskocz nad przepaścią, a dotrzesz do ostatniej lutni bez problemu.
Teraz pozostaje wejść do jaskini na klifie wąwozu - biegnij na północ, a potem przy kościach zwierząt odbij w prawo. Znajdziesz tam ścieżkę prowadzącą raz w lewo, raz w prawo, idąc cały czas do góry. Finalnie dotrzesz do mini-gry związanej z miejscem malowania z pamięci.
Zacznij malować wzory analogami, trzymając je w obrębie kółka przez cały czas. Gdy wypadniesz, musisz przyśpieszyć. Po zakończeniu mini-gry zauważysz oddziały ZPZ.