Avatar Frontiers of Pandora - We mgle: TAP1, skały, ośrodek Na'vi, wskazówki, nagranie, thanatory, rada Sarentu
We mgle - Avatar Frontiers of Pandora.
Rusz na północ nowego regionu. W zamglonym terytorium nie będziesz już tracił HP od trucizny, więc możesz je swobodnie zwiedzać. Ustaw się na wschodzie i popatrz na zachód oznaczonego celu.
Zauważysz drzewo, do którego możesz wejść i z którego przeskoczysz na pierwszą skałę. Teraz podążaj cały czas ku górze, a na końcu drogi będziesz mógł przeprowadzić śledztwo.
Przy pierwszej skrzynce zauważysz apteczki - zbadaj je i przebiegnij po drzewie z lewej strony, a potem sprawdź klatkę dla zwierząt. Następnie połącz kawałek metalu z podpisem TAP1 z czarną skrzynią leżącą na ziemi przed Tobą. Zhakuj ją, a potem rusz do obiektu TAP1 pieszo (cały obszar jest pokryty yavą, więc nie przywołasz ikrana).
Przy znaczniku misji trzymaj się górnej części lokacji, a znajdziesz pomieszczenia i opustoszałą drogę prowadzącą do wielkiego obiektu. Podejdź pod bramę i odbij w prawo. Przeskocz nad zamkniętymi drzwiami z lewej strony (idąc po kablach), a potem przejdź przez niskie drzwi do pomieszczenia z zasilaniem.
Tutaj odszukaj komputer kontrolny - droga do niego będzie zamknięta, więc skorzystaj z wentylacji po prawej stronie na górze. Następnie wyjdź na zewnątrz i skorzystaj z drzwi z lewej strony. Finalnie dotrzesz do garażu, gdzie zaczniesz łączyć wskazówki.
Ubrania w klatce połącz z łańcuchami na łóżku po prawej stronie, a potem przejdź dalej. Aby otworzyć kolejne drzwi, sprawdź kable i na końcu nich zniszcz panel kontrolny po drugiej stronie pomieszczenia za sprawą łuku.
W kolejnym pomieszczeniu połącz łóżko ze śladami malowanymi na ścianie (w pomieszczeniu obok), a także środki chemiczne ze skrzynią. Teraz wróć do pomieszczenia, gdzie Na'vi spały i odbij w prawo, aby przejść dalej. Teraz idź przed siebie, a finalnie dotrzesz do wielkiego pomieszczenia.
Tutaj wkrocz na deski po lewej stronie i przeskocz potem do pokoju z czerwoną poświatą. Zhakuj komputer, obejrzyj scenkę, po czym przejdź przez drzwi z tyłu do innych miejsc laboratorium. Droga jest bardzo prosta. W jednym z pomieszczeń znajdziesz szyb wentylacyjny, w którym musisz wybić kratki.
Gdy tylko to uczynisz, przejdź dalej. Spróbuj otworzyć drzwi, a chwilę po tym poprzesuwaj bloki blisko miejsc z zasilaniem - rusz dalej za Thanatorem. W miejscu z wieloma kwiatami musisz wdrapać się na ostatnich z nich na końcu pomieszczenia po lewej stronie.
Otwórz kratę i znowu przejdź szybem przed siebie. Gdy spadniesz na ziemię, szybko zabija dwa thanatory, strzelając w ich obroże blisko szyi. Potem wbiegnij do oznaczonego biura - okaże się, że drzwi są zamknięte. Odbij do pomieszczenia z lewej strony i zanurz się w wodzie.
Gdy przepłyniesz przed siebie, a potem skręcając w prawo, to dotrzesz do skrzyni. Połącz kable i wskocz do szybu wentylacyjnego, skąd wrócisz pod drzwi biura. Zhakuj komputer i wysłuchaj nagrania dot. Almy. Teraz wyjdź szybem z lewej strony do wyjścia.
Nie musisz walczyć z robotami. Przebiegnij przez bramę, chwyć się liny, a potem biegnij w prawo do wyjścia. Gdy zażyjesz świeżego powietrza, to również możesz ominąć oponentów i cisnąć do wyjścia. Potem wystarczy jeszcze podlecieć do miejsca spotkań rady Sarentu.
Tutaj z kolei nie wdrapuj się na drzewa, a zamiast tego biegnij do znacznika, będąc na dolnym poziomie. W ujściu rzeki zauważysz wejście pod jaskinią - przejdź kawałek przed siebie, a potem zauważysz rozbity obóz ZPZ, a dokładniej pozostałości po nim.
Musisz zbadać kilka obiektów (wszystkie oznaczają się po oddaleniu się od nich przy zmysłach), w tym malunki na ścianach, jedzenie przy maskach oraz karabiny rozrzucone przy obozie ZPZ. Na samym końcu przyjrzyj się kocu i wywołaj wspomnienia.
Po obejrzeniu filmiku idź do Okulu, następnie Anufi, pomów z nimi, a zadanie dobiegnie końca.