F1 24 - Setup Azerbejdżan, Baku - najlepsze ustawienia bolidu
Najlepszy setup na Azerbejdżan (Baku) w F1 24.
Poniżej przedstawiamy najlepszy setup w F1 24 na tor Baku w Azerbejdżanie. Powstał on przede wszystkim z myślą o osobach jeżdżących na kierownicy/kontrolerze i bez najprostszych asyst - typu automatyczne hamowanie, pełna kontrola trakcji czy wspomaganie kierowania.
Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 27
- Tylne skrzydło: 13
Przekładnia:
- Dyferencjał ze wciśniętym pedałem gazu: 45%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 55%
- Hamowanie silnikiem: 0%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -3,50
- Pochylenie tylnych kół: -2,20
- Zbieżność przodu: 0,00
- Zbieżność tyłu: 0,00
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 41
- Tylne zawieszenie: 1
- Przedni stabilizator poprzeczny: 18
- Tylny stabilizator poprzeczny: 8
- Wysokość zawieszenia przód: 23
- Wysokość zawieszenia tył: 56
Hamulce:
- Ciśnienie hamulców: 99%
- Balans hamulców przód: 57%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 29,2 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 29,2 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 26,5 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 26,5 psi
Po stworzeniu setupu pamiętaj, aby go zapisać (potem możesz go szybko wczytać - w innych sesjach na tym samym obiekcie) i podpisać nazwą toru. Na PC odpowiada za to klawisz F2, a na kontrolerze PlayStation - ikona trójkąta.