F1 24 - poradnik. Najlepsze ustawienia bolidu pod tory, setupy na wyścigi, próby czasowe - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

F1 24

F1 24 - Setup Włochy (Imola) - najlepsze ustawienia bolidu

Mateusz Wróbel | 28.05, 21:05

F1 24 - Setup Włochy (Imola) - najlepsze ustawienia bolidu

Najlepszy setup na Włochy (Imola) w F1 24.

Poniżej przedstawiamy najlepszy setup w F1 24 na torze Imola we Włoszech. Powstał on przede wszystkim z myślą o osobach jeżdżących na kierownicy/kontrolerze i bez najprostszych asyst - typu automatyczne hamowanie, pełna kontrola trakcji czy wspomaganie kierowania.

Aerodynamika:

  • Przednie skrzydło: 40
  • Tylne skrzydło: 20

Przekładnia:

  • Dyferencjał ze wciśniętym pedałem gazu: 60%
  • Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 50%
  • Hamowanie silnikiem: 40%

Geometria zawieszenia:

  • Pochylenie przednich kół: -3,50
  • Pochylenie tylnych kół: -2,20
  • Zbieżność przodu: 0,25
  • Zbieżność tyłu: 0,25

Zawieszenie:

  • Przednie zawieszenie: 25
  • Tylne zawieszenie: 20
  • Przedni stabilizator poprzeczny: 3
  • Tylny stabilizator poprzeczny: 3
  • Wysokość zawieszenia przód: 35
  • Wysokość zawieszenia tył: 50

Hamulce:

  • Ciśnienie hamulców: 100%
  • Balans hamulców przód: 52%

Opony:

  • Ciśnienie prawej przedniej opony: 24 psi
  • Ciśnienie lewej przedniej opony: 24 psi
  • Ciśnienie prawej tylnej opony: 21 psi
  • Ciśnienie lewej tylnej opony: 21 psi

Po stworzeniu setupu pamiętaj, aby go zapisać (potem możesz go szybko wczytać - w innych sesjach na tym samym obiekcie) i podpisać nazwą toru. Na PC odpowiada za to klawisz F2, a na kontrolerze PlayStation - ikona trójkąta.

Źródło: własne

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

F1 24 - SETUPY

cropper