F1 24 - Setup Włochy (Monza) - najlepsze ustawienia bolidu
Najlepszy setup na Włochy (Mozna) w F1 24.
Poniżej przedstawiamy najlepszy setup w F1 24 na torze Monza we Włoszech. Powstał on przede wszystkim z myślą o osobach jeżdżących na kierownicy/kontrolerze i bez najprostszych asyst - typu automatyczne hamowanie, pełna kontrola trakcji czy wspomaganie kierowania.
Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 20
- Tylne skrzydło: 0
Przekładnia:
- Dyferencjał ze wciśniętym pedałem gazu: 35%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 50%
- Hamowanie silnikiem: 40%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -3,50
- Pochylenie tylnych kół: -2,20
- Zbieżność przodu: 0,25
- Zbieżność tyłu: 0,25
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 25
- Tylne zawieszenie: 16
- Przedni stabilizator poprzeczny: 13
- Tylny stabilizator poprzeczny: 2
- Wysokość zawieszenia przód: 32
- Wysokość zawieszenia tył: 45
Hamulce:
- Ciśnienie hamulców: 100%
- Balans hamulców przód: 50%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 24,0 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 24,0 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 21 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 21 psi
Po stworzeniu setupu pamiętaj, aby go zapisać (potem możesz go szybko wczytać - w innych sesjach na tym samym obiekcie) i podpisać nazwą toru. Na PC odpowiada za to klawisz F2, a na kontrolerze PlayStation - ikona trójkąta.