F1 24 - Setup Węgry (Hungaroring) - najlepsze ustawienia bolidu
Najlepszy setup na Węgry (Hungaroring) w F1 24.
Poniżej przedstawiamy najlepszy setup w F1 24 na torze Hungaroring na Węgrzech. Powstał on przede wszystkim z myślą o osobach jeżdżących na kierownicy/kontrolerze i bez najprostszych asyst - typu automatyczne hamowanie, pełna kontrola trakcji czy wspomaganie kierowania.
Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 50
- Tylne skrzydło: 48
Przekładnia:
- Dyferencjał ze wciśniętym pedałem gazu: 45%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 15%
- Hamowanie silnikiem: 40%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -3,50
- Pochylenie tylnych kół: -2,20
- Zbieżność przodu: 0,25
- Zbieżność tyłu: 0,25
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 32
- Tylne zawieszenie: 10
- Przedni stabilizator poprzeczny: 2
- Tylny stabilizator poprzeczny: 2
- Wysokość zawieszenia przód: 26
- Wysokość zawieszenia tył: 50
Hamulce:
- Ciśnienie hamulców: 100%
- Balans hamulców przód: 51%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 23,6 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 23,6 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 20,8 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 20,8 psi
Po stworzeniu setupu pamiętaj, aby go zapisać (potem możesz go szybko wczytać - w innych sesjach na tym samym obiekcie) i podpisać nazwą toru. Na PC odpowiada za to klawisz F2, a na kontrolerze PlayStation - ikona trójkąta.