F1 24 - Setup Japonia (Suzuka) - najlepsze ustawienia bolidu
Najlepszy setup na Japonia (Suzuka) w F1 24.
Poniżej przedstawiamy najlepszy setup w F1 24 na torze Suzuka w Japonii. Powstał on przede wszystkim z myślą o osobach jeżdżących na kierownicy/kontrolerze i bez najprostszych asyst - typu automatyczne hamowanie, pełna kontrola trakcji czy wspomaganie kierowania.
Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 44
- Tylne skrzydło: 35
Przekładnia:
- Dyferencjał ze wciśniętym pedałem gazu: 35%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 35%
- Hamowanie silnikiem: 50%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -3,50
- Pochylenie tylnych kół: -2,20
- Zbieżność przodu: 0,05
- Zbieżność tyłu: 0,05
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 41
- Tylne zawieszenie: 10
- Przedni stabilizator poprzeczny: 21
- Tylny stabilizator poprzeczny: 21
- Wysokość zawieszenia przód: 28
- Wysokość zawieszenia tył: 57
Hamulce:
- Ciśnienie hamulców: 100%
- Balans hamulców przód: 51%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 25,3 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 25,3 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 22,0 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 22,0 psi
Po stworzeniu setupu pamiętaj, aby go zapisać (potem możesz go szybko wczytać - w innych sesjach na tym samym obiekcie) i podpisać nazwą toru. Na PC odpowiada za to klawisz F2, a na kontrolerze PlayStation - ikona trójkąta.