Split Fiction - Czeluść: Iskra w ciemności, duchowi przewodnicy, Hydra
Iskra w ciemności, duchowi przewodnicy, Hydra w Split Fiction.
Po rozpoczęciu kolejnych podrozdziałów strzel w wiązkę i wyciągnij robaczka, aby Zoe mogła przejść dalej.





W kolejnej lokacji znowu aktywuj robaczka - jako Zoe przesuń go w prawo do Mio, a gdy Mio będzie na nim, przesuń go w lewo, a przejdzie dalej nad przepaścią.

Dzięki temu znajdziesz się dalej. Jako Mio wystawiaj robaczki nad przepaść, a Zoe musi korzystać z linki, aby znaleźć się nad nimi.
Gdy aktywuje linki, to przesuwaj wiązkę na prawo, aby kolejne stworki wychodziły z nor. Po zeskoczeniu na kamienie przeciągnij ten, na którym stoi Mio, a bohaterki się przegrupują.

Przeskakuj dalej, a przy robaczku z góry poczekaj, aż się opuści, skorzystaj z linki i puść światło, aby dostać się na sam szczyt.

Przy drzwiach aktywuj moc Zoe na kamieniu z lewej strony, po czym obróć płyty tak, jak na obrazku wyżej (Mio też może, rzucając światło w środek drzwi).
Dalej znajdziesz dość prostą zagadką - przy żółtych elementach postaw moc Zoe, co sprawi, że stworzy się wiązka, którą musisz użyć jako Mio.

Po scence przejdź krabami na kamień na lawie - przetnij 4 łańcuchy. Potem przy kolejnych łańcuchach przy bramce pociągnij je do haka i poczekaj.

W kolejnym miejscu musisz przechodzić przez elementy z lawą. Ustaw się w linii prostej, a więc jeden powinien iść do góry, a drugi być na dole, aby nie otrzymać obrażeń.

Trzymaj się także lewej strony obiektu. Przy drewnianych obiektach łap się po lewej stronie. Gdy jedna postać jest na dole, druga musi przesuwać się w lewo.

Przy tych oddalonych wybijaj się w powietrze, aby przeskakiwać dalej w lewo.

Teraz przy lawie powtarzaj tę czynność, ale wyczuj dobry moment - najlepiej zrobić to za jednym zamachem nie zważając aż tak na ogień.

W kolejnej lokacji, gdy będziesz rozdzielony, to idź wspólnie z kompanem przed siebie. Gdy jeden jest bliżej krawędzi, niech ten drugi na niego poczeka, bo inaczej będziecie się wzajemnie ciągnąć. To samo zrób w przypadku lawy na końcu.
Przy ruchliwym obiekcie idź krabem z prawej strony wtedy, kiedy ten po lewej stronie stanie na kamyku. Potem przy tych kolejnych na pierwszy kamień musi wejść Mio, a na drugi Zoe. Potem niech Mio z niego zejdzie. Na większym polu wybijaj głowy, które wychodzą z ziemi.

Po otwarciu bramki wyciągaj kołki z głów węży - potem jedna osoba niech trzyma wodę, a druga daje ją na lawę. Dzięki temu przejdziesz dalej. To samo rób przy trzecim przypadku, lecz lej wodę na początku lawy po prawej stronie, aby zdążyć na nią wejść.

Potem na kołkach szybko wybijaj się w prawo i łap się kołków. Przy ostatniej lawie obaj bohaterowie muszą się złapać krawędzi, bo inaczej zostaną spaleni lawą.

W kolejnym poziomie na początku walki z Hydrą musisz połączyć medaliony. Omijaj przeszkody sygnalizowane zielonymi kółkami, wbiegaj po łańcuchu oraz skocz na kolejne kamienie.

Gdy wcielicie się w ptaki, obwiązuj głowy Hydry - linka musi być po środku szyi, aby to uczynić. Po powtórzeniu tej czynności przejdziesz do drugiej fazie pojedynku.

W niej musisz biegać po przeszkodach i korzystać z trebusza. W trakcie tego użyj też dwa razy zdolności każdej z bohaterek - raz musisz się tradycyjnie wybić do góry za pomocą przyrządu.

W trzeciej fazie walki wpadniesz do dzioba hydry. Omijaj ropne elementy (te pomarańczowe) i przeskakuj nad zwykłymi obiektami. Gdy znajdziesz się w żołądku, to uważaj na przeszkody.

Najpierw na płycie wskocz na ścianę z lewej. Potem na kwasach żołądkowych poczekaj, aż ich poziom się opuści. Przy kle użyj światła, aby zablokować toksyny. Potem na żyle przeskakuj nad pompowaniem krwi.

Po przejęciu kontroli biegnij jako Mio do Zoe, a potem idź wspólnie w bańce w lewo. Jedyna przeszkoda to spadające kamienie - skacz po jednym piedestale w lewo i czekaj, aż kolejna skrzynia spadnie, a finalnie dotrzesz do medalionu.
Po tym stworzysz łuk oraz strzałę, którą zabijesz hydrę.