Split Fiction - Ostateczny świt: Szybujące banitki, ucieczka, tryb awaryjny systemu
Szybujące banitki, ucieczka, tryb awaryjny systemu w Split Fiction.
Po zabiciu Nadzorcy skorzystaj z dopalacza. Najpierw rusz do góry, zatrzymaj się na platformie. Gdy odbijesz w prawo, wykorzystaj trochę dopalacza i rusz w lewo, aby nie dosięgnąć zielonych laserów.





Potem dostaniesz się na zewnątrz. Wejdź na rurę i omijaj mechanizm, skacząc z jetpackiem do góry i odbij w prawo, jeśli chcesz kontynuować wątek główny lub lewo do wątku pobocznego.

Gdy dotrzesz na platformę z prawej strony, wykorzystaj jetpacka, aby stanąć blisko kolorowych tarcz i strzelać w nie. Opuścisz się i przejdziesz do kryształków.

One doładowują jetpacka, więc możesz kontynuować trasę za sprawą zrywów czy podnoszenia poziomu wysokości.

Gdy złapiesz linkę jako MIo i Zoe, ustaw bombę na środku 3 tarcz i w jednym momencie dezaktywujcie je, aby przejść dalej. Na kolejnej arenie zabij wrogów i skocz na platformy po lewej stronie, dzięki czemu dotrzesz do kolejnych mechanizmów.

Przy nich zauważysz skrzynię. W tym samym czasie musisz strzelać w tarcze i przesuwać blok do środka. Gdy będzie w tym miejscu, rzuć bombę na tarczę na ruchliwym bloku, a gdy wybuchnie, zniszczy 3 tarcze dla każdej postaci. Musisz zrobić to jednocześnie.

Kolejnym celem jest przebycie przez kolorowe tarcze i wykonywanie zrywów. Po aktywacji dwóch tarcz na końcu dostaniesz się do obrotowego mechanizmu. Wyląduj na nim i wykorzystuj bomby.

Dzięki temu spadniesz niżej. Oddaj jetpacki, potem przejdź do systemu i aktywuj windę towarową, dzięki czemu rozpoczniesz ucieczkę skuterem wodnym. Jest ona dość prosta, wystarczy zanurzać się, gdy widzisz przed sobą przeszkody i wynurzać (puszczając L2), gdy nie widzisz nad sobą przeszkód. Dodatkowo omijaj inne rupiecie na swojej drodze.

Finalnie wrócisz przez glicz do symulacji, gdzie będziesz musiał walczyć z zagadkami przyszykowanymi przez zespół Radera. Cały podrozdział polega na tym, że musicie być blisko siebie podczas pokonywania przeszkód.

Przy poruszającym się kwadracie niech jedna postać na nim stoi, a druga na płycie obok. Potem na górze druga strona niech poczeka, aż ta pierwsza wejdzie na kwadrat (musi zejść z płyty) i stanąć na płytę, aby doprowadzić pierwszą postać na górę.

Następnie stań na kwadracie, a gdy będzie na górze, przeskocz w lewo. Przy poruszających się bloczkach do przodu stań na tym po prawej, a gdy będzie na końcu, przeskocz na lewo. To doprowadzi cię do końca.

Potem znowu znajdziesz się przy kwadratach. Stańcie jednocześnie na nich, a gdy jedna postać będzie na górze, niech druga przeskoczy na blok przed sobą. Teraz stań na górze na kwadracie, który się porusza - jeśli jest za wysoko, zejdź na chwilę z płyty i skocz w przepaść w miejsce kwadratu, a potem stań na płycie, aby kwadrat poszedł do góry.

Przy wysuwanych klockach rusz po jednej stronie (np. lewej). Potem przeskocz przez kwadraty, a przy mechanizmie idącym do góry po klockach zachowuj się tak, jak przy kwadratach - poczekaj, aż przejdzie twoja strona na samą górę i przejdź na drugą stronę. Finalnie musisz znaleźć się po prawej stronie.

Teraz stań na platformie wybijającej. Potem trzymaj się razem, gdy będziesz omijał odłamki. Następnie stawaj na kwadratach, aby je niszczyć. Finalnie dotrzesz na platformy na górze. Musisz stawać na płytach i być na górze wtedy, gdy zauważysz promień słońca przebijający linię łączący bohaterki.

Gdy skorzystasz z glicza, to przejdziesz do kolejnego rozdziału.