Split Fiction - Izolacja: Piballowa pułapka, arena egzekucji, składowisko odpadów
Piballowa pułapka, arena egzekucji, składowisko odpadów w Split Fiction.
Kolejny rozdział zaczynasz grając tylko Mio. Zhakuj system i zarządzaj tym, jak działają mechanizmy,





Wybij Zoe do góry, a przy flipperach rozwal dwa żółte elementy, a potem wybij kulę do środka, aby ta przeszła dalej. Tam będziesz musiał wybić kulę, a potem doprowadzić ją do owalonego obiektu.

Następnie na górze dźwignij jeden z flipperów i opuść go dopiero wtedy, gdy kula przejdzie dalej. Po dźwignięciu jednego flippera i przy ruchliwej platformie przeskocz kulą na prawo.

Gdy platforma po prawej stronie będzie się zbliżać, uderz pomarańczowym flipperem kulę, gdy ta będzie na koniuszku. Dzięki temu przejdzie nad zielonym przyciskiem i wyląduje na platformie.

Dalej musisz ją wybijać do góry i doprowadzać do czerwonych linii. Przy miejscu z podwójnymi flipperami na dole i górze oba z nich otwórz, aby kula mogła spaść na zielony element i wybić się na górę. Flippery aktywuj dopiero wtedy, gdy będzie mogła wylądować na tych wyżej, a więc po opadaniu po wybiciu się zielonym przyciskiem.

Teraz wybij lekko kulę do góry z pomocą flipperów. Następnie przejdź po zielonych ściankach dalej, co jest dość proste. Przy fioletowych wybiciach przygotowuj siłę zgodną z tym, co widzisz wyżej - maksymalną moc naładuj tylko w środkowej fazie, a w tej ostatniej musisz podnieś flipper, potem zamknąć i wystrzelić kulę, odbijając ją kilkukrotnie.

Po tym dotrzesz do ścianki i platformy. Wybij kulę dopiero wtedy, kiedy po prawej stronie pojawi się platforma. Potem stoczysz pojedynek z Pinbosballem. Na początku unikaj rakiet.

Następnie na dole używaj flipperów, aby kula mogła przechodzić dalej. Musi wybijać się dalej, a na ściance doskonale znasz wszystkie już ruchy.

Gdy będziesz w miejscu z mechanizmem, który pożera wszystko na swojej drodze, a Pinbossball upadnie na ziemię, przesuwaj go kulą do zielonych skoczni, a potem flipperem wrzucaj go do gniazda na samej górze, dzięki czemu straci HP.

Po tym zacznij znowu ucieczkę. Dźwigaj jeden flipper do góry, aby na ten drugi kula mogła wskoczyć. Przy miejscu, gdzie wpada w rurki, wybij lewym flipperem do prawej rurki, aby przejść dalej. Teraz skacz do góry i uderzaj nią flipperami, aby przejść wyżej.

Tam znowu atakuj wroga na takich samych zasadach, jak wcześniej - wrzucaj go na flippery, a potem flipperami do działka. Po ucieczce tak jak wcześniej dźwigaj i uderzaj flipperami. Przy fioletowym elemencie musisz go wyłącznie opuścić, aby kula przeszło w lewo (nie doprowadzaj do wybicia).

Po wykończeniu kuli przejdziesz na arenę egzekucji. Walcząc z bossem unikaj laserów oraz tarcze piłowe, wykonując wtedy zrywy. Gdy wróg zionie ogniem z rękawicy, wybij się z żółtych płyt do góry. Wykonaj wtedy unik na górze.

Potem przeskakuj z podestów, które są spalane. Gdy kule wrócą do właścicielów, magnetyzuj rękawice, a także zhakuj ją i uderzaj oponenta.

Teraz gdy wróg uderza dłonią, przeskakuj po uderzeniu w prawo, a więc w przeciwnym kierunku kolejnego ciosu. W ostatniej fazie walki uważaj na środkowy, główny promień ze statku, a także lasery z głowy, które musisz po prostu unikać.

Po wygranej walce dotrzesz na wysypisko śmieci. Gdy dotrzesz do magnetyzowanych elementów, przytrzymuj przycisk jako Zoe na początku platformy i idź powoli do przodu - korzystaj z platform jako Mio, aby przejść dalej wspólnie z towarzyszką.

Teraz przy wodzie poczekaj, aż Zoe przeniesie mechanizm pod Mio. Potem cofnij się nim jako Zoe, a Mio przeskoczy na ściankę. Z niej otrzyma kontrolę nad płytą, na którą musi skoczyć Zoe. Niech ta druga rozwali przeszkodę z zielonej ścianki.

Kawałek dalej, przy ścianie, przez którą Zoe nie przejdzie dalej, popatrz za siebie - zauważysz zieloną platformę wybijającą. niech Zoe wyciągnię ja do góry i wybije się, a potem jako Mio szybko przepłyń pod ścianką. Zoe musi wylądować na tobie.

Teraz opuść platformę i zhakuj maszynę. Otwórz właz, a Zoe niech skoczy do środka, po czym zamknij właz i spadnij do śmieci.