Split Fiction - Izolacja: Blok więzienny, ściśle chronione, więzień, Mroczna Mio
Blok więzienny, ściśle chronione, więzień w Split Fiction.
Kolejny rozdział rozpoczniesz, hakując drzwi - otwieraj sobie strzałki wtedy, gdy kula jest blisko nich, a Zoe niech odsuwa platformy swoim wybuchem.





Potem skocz na platformę i poczekaj, aż będziesz mógł skorzystać z haka. Gdy przejdziesz dzięki temu przez czerwony obszar, przeskocz na pojazd po prawej stronie. Na podeście zeskocz niżej i idź w prawo na rurki, a z nich na platformę i kolejne pojazdy.

Aby na nie wskoczyć, wbiegnij na ścianę, a z nich dopiero na obiekty transportujące więźniów. Po przejściu przez barierę wykorzystaj motylki latające z lewej strony i dostań się do monitorów przy bramie.

Stąd dotrzesz do centrum więzienia. Jako Mio przejmij jedną z wieżyczek i eliminuj pozostałe, a Zoe niech wybija wybuchem wrogów, a także otwiera dostęp do kuli na środku czy po bokach. Strzelaj w to jako Mio, aby przejść dalej.

Potem przejdź do miejsca ze sterowaniem kontenerów. Zoe musi przejść najpierw kontenerami po lewej stronie do tyłu, potem przeskoczyć na drugą stronę, po czym dostać się naprzeciwko Mio i wykorzystać element, którym Mio przejdzie na drugą stronę.

Potem przy zielonych ściankach niech Zoe i Mio równocześnie idą do przodu. Na dole zacznij skakać po ścianie w momencie, gdy skrzynie uderzą w ściankę. Natomiast po przejęciu kontroli nad paraliżabotem wysun rurkę z jego dziobu, a Zoe po nich przejdzie.

Teraz jako Zoe uderz bota, aby ten przeleciał na platformę po drugiej stronie. Powtórz tę czynność, a przy ścianie postaw rurę od prawej strony. Gdy Zoe będzie na tyłach i uderzy w ściany, wyprowadź szybko rurę przez otwartą ścianę.

Gdy Zoe wróci do bota, niech szybko go uderzy. W kolejnej zagadce wysuń rurę przez szczelinę. Ustawiaj Zoe tak, aby podczas przesuwania rury w prawo nie została uderzona.

Na samym końcu przejdź na początek rurki i przeskocz na platformę, skąd przejdziesz na windę towarową, która przeprowadza bota pod kontener - ustaw rurę pod żółty znak.

Kawałek dalej przejmij kontrolę nad celą więzienną i spłukuj wodę. Potem odpuść i przejmij kontrolę nad panelem sterowania kratą.

Po tym, a więc wskoczeniu do celi, zaczniesz kolejny podrozdział. Polega on na unikaniu laserów, a więc przeskakiwaniu nad nimi czy trzymaniu się jednej drogi podczas pokonywania ścieżki pełnej wyzwań.

Finalnie dotrzesz po laserach na większą arenę, gdzie jako Zoe przeskoczysz przez zielone ściany na ziemi do góry, a jako Mio musisz zhakować komputer.

Po tym włóż sprzęt do wtyczki i przesuwaj go - Zoe musi stanąć na elemencie po prawej stronie. Niech stoi na końcu, potem przejdzie do środka, a ty w tym czasie przsuń obiekt w prawą stronę, aby kobieta mogła przeskoczyć na platformę.

Potem wysunie dwie zielone platformy do przodu. Opuść komputer i wtyczkę i pójdź w lewo, potem popatrz w przepaść i zeskocz na owe zielone platformy. Przejdź teraz do kolejnych elementów, które wykorzystują rzeczy znane z całego tego rozdziału.

Na platformie z zieloną ścianą biegnij razem z Zoe do przodu. Potem wcielisz się w szczurka i zamek do drabiny - opuść ją maksymalnie w dół, aby Zoe mogła skoczyć na nią i potem przejść na górę.

Następnie przejdźcie razem przez lasery. Gdy Mio wcieli się w światło, prowadź Zoe przez lasery na ziemi. Musicie odbić w prawą stronę, aby ominąć te przy głównej bramie.

Tam skorzystaj z haka na środku lokacji. Ustaw się jednak wcześniej światłem, aby widzieć, w jaki sposób promienie się przewracają.

W zielonym obiekcie przejście znajdziesz z prawej strony po wybiciu - skorzystaj z niego. Po wyjściu z ciasnego przejścia idź dalej w prawo, potem w lewo i omiń lasery blisko głównego przejścia.

Gdy się do niego dostaniesz, to wyjdź ze światełka jako Mio i przeskocz przez dziurę, z której skorzystała Zoe. Potem użyj windy i uciekaj przed potworem. Gdy przejmiesz kontrolę nad laserem, przepalaj wszystkie styki wokół.

Jako Zoe musisz otwierać klapy, a także niszczyć wszystkich wrogów najszybciej jak to możliwe. Kolejny krok to przejście niżej, uważając na lasery. Mio musi opuszczać obiekt, a Zoe poruszać się w lewo lub prawo.

Następnie zawalczysz z Więźniem. W pierwszej fazie walki unikaj wszystkiego co czerwone - podskakuj do góry dwukrotnie, gdy oponent wywołuje cięciwy czy fale na ziemi (ciężko znaleźć się w bezpiecznej strefie). Natomiast gdy wykonuje szarżę, postaraj się wykonywać zrywy w lewo lub prawo, bo skoki w górę nie działają.

Dodatkowo gdy oponentka wypuści kulę, przejmij ją jako Mio. Potem ustaw się w kierunku wroga, a Zoe niech jest równo za kulą i użyje mocy - dzięki temu kula uderzy przeciwniczkę.

Po trzech uderzeniach wróg będzie wysyłał swoje widma w kierunku bohaterów. Szybko się rozproszcie i wykonujcie ciągle zrywy. Gdy wróg złapie kompana, jako Zoe wysyłaj fale w jej skorupę, aby uwolnić Mio. Potem przy kontenerach trzymaj je jako Zoe i wspólnie biegnijcie do przodu. Mio musi natomiast uderzyć wroga rękawicą.

Przy zielonej platformie do wysunięcia wybij się po lewej stronie i przejdź po Mio. Potem na elementach z Mio rozsuń je, aby obie bohaterki mogły przebiec dalej. Przy oponentce rzucającej zielone kule Zoe musi je odbić dwukrotnie, aby wróg otrzymał obrażenia.

Ostatnia faza walki polega na współpracy między bohaterkami. Jako Mio unikaj obrażeń i czekaj, aż Zoe dobiegnie do bohaterki wbijającej miecz na platformie i użyje swojej mocy wyładowującej. Dzięki temu wtyczka sercowa się odsłoni, a Mio będzie mogła ją uderzyć.

Potem zhakuj mózg i wyślij zieloną kulę w stronę Zoe. Dzięki temu oponentka zostanie uderzona. W ostatniej fazie walki powtórz te czynności, z tym że czas oczekiwania na uderzenie odsłoniętego rdzenia jest mniejszy, więc Mio musi być bardzo blisko niego. Inaczej nie zdąży.
W przypadku zielonej kuli Zoe musi na końcu odbić piłkę aż 3 razy. W przypadku trójkąta nie wciskaj go jako Mio, bo wtedy Zoe zostanie zabita, a Mio nie zostanie uwolniona.
Po tym rozdział dobiegnie końca.