Red Dead Redemption 2 obóz. Jak ulepszać? Towarzysze i ich prośby
Obozowisko naszego gangu to przez dłuższy czas jedno z najważniejszych miejsc w grze. Oś centralna wielu aktywności i zadań, które możemy rozpocząć. To tutaj możemy podarować gangowi pieniądze i przedmioty, dzięki którym możemy później kupować ulepszenia poszczególnych budynków. Te podzielono na cztery kategorie.
RDR2 ulepszenia obozu - zaopatrzenie
Amunicja i uzbrojenie
Poziom 1 - od początku
- Naboje do rewolwerów i pistoletów, uzupełnienie zapasów - $8
Poziom 2 - $60
- Groty do strzał, naboje do karabinów powtarzalnych, uzupełnienie zapasów - $10
Poziom 3 - $90
- Noże do rzucania, amunicja do strzelb i karabinów, uzupełnienie zapasów $15
Poziom 4 - $110
- Koktajle mołotwa, amunicja do karabinów automatycznych, uzupełnienie zapasów - $20
Zapasy
Poziom 1 - od początku
- Bochen chleba, krakersy, ser, ciastka, uzupełnienie zapasów - $15
Poziom 2 - $30
- Warzywa w puszce, gruszki, jabłka, solone podroby mięsne, uzupełnienie zapasów - $25
Poziom 3 - $45
- Łosoś w puszce, owoce w puszce, tytoń do żucia, uzupełnienie zapasów - $40
Poziom 4 - $55
- Kokainowa guma, słodycze, uzupełnienie zapasów - $50
Medykamenty
Poziom 1 - od początku
- Gin, likier, tonik odnawiający życie, uzupełnienie zapasów - $15
Poziom 2 - $30
- Olej z węża, stymulanty, mocny tonik, uzupełnienie zapasów - $25
Poziom 3 - $50
- Kentucky Bourbon, Rum z Guarmy, cudowny tonik, uzupełnienie zapasów - $45
Poziom 4 - $75
- Mocny cudowny tonik, mocny tonik odnawiający życie, uzupełnienie zapasów - $75
RDR2 ulepszenia obozu - struktury
- Kwatera, poziom 1 - Dostępne od początku
- Kwatera, poziom 2 ($220) - Gang składa więcej datków
- Kwatera, poziom 3 ($375) - Odblokowanie szybkiej podróży
- Kwatera, poziom 4 ($300) - Poprawia nastrój członków gangu, zmniejsza zużycie zapasów i zwiększa liczbę datków
- Postój koni ($300) - Dodaje miejsca na przywiązanie konia, pozwala odzyskać konia ze stajni lub przywołać konia do obozu
- Kurnik ($175) - W dniach gotowanych przez Pearsona dostępne są jajka, sprawiając, że te są bardziej odżywcze
- Narzędzia kaletnicze ($225) - Dodatkowe ulepszenia u Pearsona
- Przystań na łódki ($450) - Tylko Clemens point i Shady Belle. Odblokowuje dostęp do łódek.
RDR2 ulepszenia obozu - torby (wymagane są narzędzia kaletnicze)
- Torba na medykamenty - Wymóg: ulepszenie medykamentów 3. poziomu, składniki: Idealna skóra jelenia, idealna skóra kozła, idealna skóra jelenia wapiti
- Torba na składniki - Wymóg: przynieś Pearsonowi 5 zwierząt, składniki: Idealna skóra jelenia, idealna skóra borsuka, idealna skóra wiewiórki
- Torba na narzędzia - Wymóg: Dostarcz 3 cenne przedmioty, składniki: idealna skóra jelenia, idealna skóra jelenia wapiti, idealna skóra pantery
- Torba na zasoby - wymóg: ulepszenie zasobów 3. poziomu, składniki: idealna skóra jelenia, idealna skóra bizona, idealna skóra szopa
- Torba na materiały - Wymóg: Stwórz 3 przedmioty w ognisku, składniki: idealna skóra jelenia, idealna skóra dzika, idealna skóra iguany
- Torba na rzeczy wartościowe - Wymóg: Wpłać $50 na obóz, składniki: idealna skóra jelenia, idealna skóra bobra, idealna skóra królika
- Torba Legend Wschodu - Wymóg: Wykonaj wszystkie ulepszenia toreb, składniki: idealna skóra jelenia, idealna skóra pumy, idealna skóra wilka
RDR2 ulepszenia obozu - Inne ulepszenia
Wejście do obozu
- Czaszka kozła - idealne truchło kozła
- Pełne koce dla konia - idealna skóra kojota x2, idealna skóra bizona
Kwatera Arthura
- Czaszka aligatora - idealna skóra aligatora
- Czaszka owcy kanadyjskiej - idealne truchło barana
- Skrzynia pokryta skórą pumy - idealna skóra pumy x2
- Stolik pokryty skórą dzika - idealna skóra dzika
- Dywan z woła - idealna skóra woła x2
Kwatera Johna
- Dywan z dzika - idealna skóra dzika x4
Stolik obozowy
- Pokrycie stolika z widłoroga - idealna skóra widłoroga x2
Kuchnia polowa
- Czaszka widłoroga - idealne truchło widłoroga
Główne ognisko
- Poroże łosia - poroże łosia
- Czaszka wilka - idealne truchło wilka
- Pokrycie banjo skórą węża - idealna skóra węża x2
- Pokrycie siedziska - idealna skóra bobra, idealna skóra piżmaka, idealna skóra lisa
- Pokrycie siedzisk z pnia - idealna skóra wilka x2
Ognisko zwiadowcze
- Ochrona przy ziemi - idealna skóra kozy x2
- Poroże wapiti - poroże wapiti
- Wiszące kości - poroże kozła
Także tutaj możemy dowiedzieć się sporo ciekawych historii rozmawiając z przebywającymi w obozie osobami. By to zrobić, wystarczy podejść do wybranej i trzymając L2/LT rozpocząć rozmowę. Czasami osoby poproszą nas o wyświadczenie przysługi. Za jej spełnienie otrzymamy wybrane przedmioty.
Osoba | Dostępność | Godziny | Przedmiot | Gdzie znaleźć | Nagroda |
Abigail | Rozdział 2 | 8:00 - 20:00 | $5 | Oszczędności własne | Punkty honoru |
Bill | Rozdział 2,3,4 | 8:00 - 20:00 | Pomada do włosów | W sklepach/znajdźka | Naboje karabinu powtarzalnego |
Charles | Rozdział 2,3,4 | 8:00 - 20:00 | Bimber | W sklepach/znajdźka | Ogniste strzały |
Charles | Rozdział 2,3,4 | 8:00 - 20:00 | Oleander | Znajdźka | Trujące strzały |
Charles | Epilog 2 | 8:00 - 20:00 | Orle pióro | Polowanie na orła | Koński ożywiacz |
Dutch | Rozdział 2,3,4 | 8:00 - 20:00 | Fajka | Na biurku w szopie Vetter's Echo | Ostrogi |
Hosea | Rozdział 2,3,4 (po podniesieniu przedmiotu przy nim) | 8:00 - 20:00 | Książka Shrew in the Fog | Na stoliku do kawy w Bayou | Przynęta na drapieżnika |
Hosea | Rozdział 3 | 8:00 - 20:00 | Żeń-szeń x2 | Znajdźka | Silny medykament |
Jack | Rozdział 2 | 8:00 - 20:00 | Naparstek Abigail | Można zwędzić od Abigail | Rysunek od Jacka |
Jack | Rozdział 2 (po misji Rybak ludzi) | 8:00 - 20:00 | Komiks Penny Dreadful |
Osman Grove, Clawson's Rest, Pleasance, Ranczo Downes, Jezioro Don Julio |
Czekolada |
Javier | Rozdział 2 | 8:00 - 20:00 | Oleander | Znajdźka | Zatrute noże do rzucania |
Kieran | Rozdział 3 | 12:00 - 18:00 | Korzeń łopianu x2 | Znajdźka | Końskie lekarstwo |
Lenny | Rozdział 2,3,4 | 20:00 - 3:00 | Zegarek kieszonkowy | Na biurku w szopie Vetter's Echo | Dynamit |
Mary-Beth | Rozdział 2 | 8:00 - 20:00 | Wieczne pióro | Osman Grove | Pierścionek |
Molly | Rozdział 3 | 8:00 - 20:00 | Lusterko kieszonkowe | Martha's Swain | Cygaro |
Pearson | Rozdział 2,3,4 | 8:00 - 12:00 | Królik | Polowanie | Pożywny posiłek |
Pearson | Rozdział 2 (podczas gry w pokera) | 8:00 - 14:00 | Kompas morski | Posiadłość Braithwaite | Rum |
Sadie | Rozdział 3,4 (ukończ Dalsze pytania o prawa kobiet) | 8:00 - 20:00 | Harmonijka | Chlew Grangers | Olej do broni |
Sean | Rozdział 2,3 | 12:00 - 18:00 | Bourbon Kentucky | Znajdźka/w sklepach | Mołotow |
Susan | Rozdział 2,3,4 | 8:00 - 20:00 | Oregano x2 | Znajdźka | Silny tonik |
Tilly | Rozdział 2 (grając w domino) | 8:00 - 20:00 | Naszyjnik | Do zdobycia z zamkniętych skrzyń | Lekarstwo x2 |
Wujek | Epilog 2 | 8:00 - 20:00 | Maść medyczna | Do stworzenia z trojeścia, Bourbonu Kentucky, mięty, pomadki, kawałek mięsa | Ubrania |
Z naszymi towarzyszami możemy także brać udział w wybranych aktywnościach, które dostępne są czasowo w danym rozdziale gry. Ich dostępność wygląda następująco:
Rozdział 2
- Kilka osób - Poker
- Lenny - Five Finger Fillet
- Javier - Napad na dom
Rozdział 3
- Sean - Napad na stajnie
- Bill - Napad na stajnie
- Tilly - Domino
- Javier - Łowienie ryb
- Kieran - Łowienie ryb
- Micah - Five Finger Fillet
- Javier - Napad na Dom
Rozdział 4
- Charles - Napad na bank
- Micah - Napad na stajnie
- Lenny - Napad na stajnie
- Pearson - Polowanie
- Wujek - Kradzież koni