Mass Effect 2 - Akta: Skazaniec
Po przylocie do więzienia porozmawiaj ze strażnikiem stojącym przed Tobą. Następnie biegnij w stronę pokoju administracyjnego na wprost - po drodze możesz zagadać do więźnia i ochroniarza, który pilnuje jednego z nich.
Gdy przekroczysz pokój przesłuchań, naczelnik więzienia odezwie się przez komunikator i powie Ci, że chce sprzedać Sheparda komuś innemu, zarabiając na tym gigantyczną sumę pieniędzy.
Przez niespodziewany obrót spraw będziesz musiał walczyć z mechami i oddziałami Błękitnych Słońc - uważaj szczególnie na czteronożnych wrogów, którzy po wyłączeniu się wybuchają. Po dostaniu się do pokoju technika uwolnij Jack z kriokomory i rusz w jej stronę. Po przejściu do pierwszej większej sali, zabij mecha (możesz użyć granatnika, bo kawałek dalej znajdziesz ogniwa), a przed przejściem przez drzwi odbij w lewo na balkon, gdzie znajdziesz datapad z 4,5 tys. kredytami.
Po przejściu na drugą salę czekają na Ciebie Ci sami wrogowie. Mecha ponownie wyeliminuj z pomocą granatnika, aby nie musieć tracić na niego zbyt dużej ilości pochłaniaczy ciepła. Między trzecią, ostatnią salą a drugą znajdziesz kolejne ogniwa i dodatkowo sejf ścienny.
Kawałek dalej będziesz mógł zmierzyć się z naczelnikiem. Eliminuj jego pachołków jednocześnie rozwalając mechanizmy podtrzymujące jego tarcze. To, gdzie się znajdują, sygnalizują niebieskie promienie. Dopiero po ich zniszczeniu będziesz mógł uporać się z bossem Czyśca.
Gdy to zrobisz, pomów z Jack. Jeśli masz ochotę, wręcz jej na statku dane - nie ma to żadnego znaczenia dla lojalności jej ani Mirandy oprócz jednego dialogu w trakcie odprawy. Niezależnie od decyzji, Jack będzie znajdowała się w piwnicy w maszynowni. Warto do niej zajrzeć.