Mass Effect 2 - Akta: Archanioł
Po rozmowie z Arią podejdź pod widocznego na poniższym obrazku werbownika najemników. Zapisz się do misji, a następnie udaj się do portu (tuż po zadokowaniu Normandią po lewej stronie), skąd polecisz do miejsca strzegącego przez strzelca.
Na miejscu porozmawiaj z kierowcą Błękitnych Słońc, a następnie przejdź do pomieszczenia Zaćmienia, gdzie znajduje się Jaroth, a także datapad, który potem możesz dostarczyć Arii. Będąc na kolejnym korytarzu, odbij w lewo i zhakuj mecha, aby go przeprogramować. Ułatwi Ci to walkę, którą niebawem odbędziesz.
W pomieszczeniu na wprost znajdziesz przywódcę Krwawej Hordy - Garma, a w pokoju po prawej na głównym holu - Tarak i Błętkitne Słońca. Warto z nimi pomówić, a dopiero później pomówić z sierżantem Cathką przy śmigłowcu. Pod koniec konwersacji możesz "przysmażyć" mu plecy, aby podobnie jak w przypadku przeprogramowanego mecha, ułatwić sobie walkę w dalszej części zadania.
Po rozpoczęciu starcia zabij najemników z pierwszej fali, a następnie otwórz sejf naprzeciwko pokoju Archanioła. Potem porozmawiaj z nim i odeprzyj atak Zaćmienia. Jeśli wcześniej przeprogramowałeś mecha, będzie on walczył po Twojej stronie. Gdy uporasz się z tą grupą wrogów, przyjdzie pora na Krwawą Hordę. Warto zostawić jednego członka z Garrusem, aby nie tracił szybko paska zdrowia.
Po konwersacji zejdź schodami w dół i przejdź do piwnicy. Tam z kolei będziesz zmuszony zamknąć trzy zasłony - pierwsza z nich znajduje się na wprost i nie zdążą przypełznąć z niej wrogowie.
Druga z nich jest po lewej stronie. Na rogu uważaj na miotacz ognia. Z kolei trzecia po prawej stronie od głównego wejścia - gdy będziesz ją zamykał, musisz uważać na varreny. Jeśli przekroczą linię zasłony, będziesz zmuszony ponownie czekać 10 sekund na opuszczenie.
Gdy uporasz się z trzema zasłonami, wyjdziesz z piwnicy i automatycznie rozpoczniesz walkę z Krwawą Hordą. Największymi przeciwnikami będzie Garm, jak i jego ochroniarz, którzy znajdują się na piętrze dziupli Garrusa. Po ich zabiciu, rozpraw się z Błękitnymi Słońcami - najpierw zostaną spuszczeni na piętro, a potem na parter.
Ostatnim elementem zabawy będzie walka ze śmigłowcem. Jeśli zabiłeś Cathkę, nie będzie on posiadał całego pancerzu. W tym momencie warto wyciągnąć granatnik i strzelić kilka razy celnie w kadłub powietrznego pojazdu, co mocno zniszczy jego pancerz.
Po walce przedostaniesz się na Normandię. Warto teraz odwiedzić Garrusa, który będzie urzędował przy systemach przednich dział statku, obok kucharza w mesie.