Mass Effect 2 - Pochód Wolności
Wybory i konsekwencje w tym zadaniu znajdziesz na głównej stronie poradnika - w sekcji "wybory".
Po przyleceniu do kolonii warto wybrać broń z koła umiejętności (Cerberus dostarczył parę typów do Twojego schowka), a także wydać punkty umiejętności sobie, jak i swojej drużynie. Po otwarciu dużych drzwi zaatakują Cię wrogo nastawione mechy, więc zlikwiduj je. W kolejnym budynku znajdziesz sejf, a na zewnątrz - dwóch kolejnych wrogów, za którymi znajdują się drzwi prowadzące do... quarian na czele z Tali. Udowodnij jej, że jesteś starym, dobrym Shepardem, a następnie rusz w stronę ogromnego placu.
Po drodze zabij sondy - posiadają one jedynie tarcze, więc warto użyć na nich przeciążenia Mirandy. Po tym przejdź do kolejnego domku, którego drzwi prowadzą do ogromnej bramy. Rozstaw drużynę, po czym zostanie ona otwarta przez Tali. Skonfrontuj się z ogromnym mechem - pamiętaj o broni ciężkiej i chowaniu się w domku po lewej stronie, gdzie jest przyczepiony do ściany również kolejny sejf.
Przed ruszeniem do pomieszczenia, w którym znajduje się Veetor, warto także odwiedzić budynek po prawej stronie, aby sprawdzić drużynę Prazzy, a także zebrać iryd ze skrzynki i pierwszy schemat z mecha. Następnie porozmawiaj z quarianinem i zdecyduj, czy chcesz zabrać go do Cerberusa, czy też zostawić pod opieką flotylli. Wybór ten będzie miał znaczenie w dalszej części gry, o czym wspomnieliśmy w sekcji "wybory".
Po długim filmiku przerywnikowym, misja zakończy się, a Ty przejmiesz kontrolę nad nową Normandią.