Mass Effect 2 - Wszystkie umiejętności
W poniższej zakładce przejrzysz wszystkie dostępne umiejętności z podziałem na klasy postaci. W odróżnieniu od pierwszego Mass Effecta, w "dwójce" nie odblokujesz dodatkowych mocy zwiększając danego skilla na wyznaczony poziom.
Ponadto, warto zaznaczyć, że przy każdej klasie postaci występują także umiejętności Urok i Zastraszenie. Odblokowanie ich zwiększy pasek idealisty lub renegata, co pozwoli Ci uzyskać dodatkowe opcje dialogowe.
Żołnierz:
- Skok adrenaliny - spowolnienie czasu wokół gracza;
- Strzał wstrząsowy - automatycznie namierzany strzał lecący w stronę przeciwnika, potrafi wybić go z równowagi;
- Amunicja zapalająca - naboje podpalają wrogów;
- Amunicja krio - naboje zamrażają wrogów;
- Amunicja dysrupcyjna - naboje zakłócające działanie tarcz wrogów;
- Mistrzostwo bojowe - pasywna umiejętność podnosząca zdrowie i obrażenia zadawane przez broń.
Szturmowiec:
- Amunicja zapalająca - naboje podpalają wrogów;
- Amunicja krio - naboje zamrażają wrogów;
- Szarża - uderzenie we wroga z ogromną prędkością i zadanie mu sporej ilości obrażeń;
- Fala uderzeniowa - stworzenie strumienia tworzącego pola efektu masy po linii prostej - jeśli znajdują się w nim wrogowie, otrzymają obrażenia;
- Przyciągnięcie - przyciągnięcie wroga do swojej pozycji, unieruchamiając go;
- Mistrzostwo ataku - pasywna umiejętność podnosząca zdrowie i obrażenia zadawane przez broń.
Strażnik:
- Rzut - odrzucenie wrogów, a jeśli w coś uderzą, zadanie im także obrażeń;
- Odkształcenie - osłabienie pancerzu za pomocą ogromnej, biotycznej kuli;
- Pancerz technologiczny - wzmocnienie tarcz aż do momentu, gdy ulegną zniszczeniu;
- Przeciążenie - pocisk zadający sporą ilość obrażeń tarczom wroga;
- Krwiowybuch - strzał zamrażający wrogów;
- Obrońca - pasywna umiejętność podnosząca zdrowie i obrażenia zadawane przez broń.
Szpieg:
- Amunicja krio - naboje zamrażają wrogów;
- Amunicja dysrupcyjna - naboje zakłócające działanie tarcz wrogów;
- Kamuflaż taktyczny - stanie się niewidzialnym przez wyznaczony czas bez możliwości regeneracji tarcz i zdrowia;
- Spalenie - wystrzelenie zapalającego pocisku podpalającego wyznaczonego wroga;
- Hakowanie SI - zmuszanie wrogów do atakowania sojuszników;
- Agent - pasywna umiejętność podnosząca zdrowie i obrażenia zadawane przez broń.
Adept:
- Rzut - odrzucenie wrogów, a jeśli w coś uderzą, zadanie im także obrażeń;
- Odkształcenie - osłabienie pancerzu za pomocą ogromnej, biotycznej kuli;
- Osobliwość - przyciągnięcie wrogów do wyznaczonego punktu na arenie;
- Fala uderzeniowa - stworzenie strumienia tworzącego pola efektu masy po linii prostej - jeśli znajdują się w nim wrogowie, otrzymają obrażenia;
- Przyciągnięcie - przyciągnięcie wroga do swojej pozycji, unieruchamiając go;
- Mistrzostwo biotyki - pasywna umiejętność podnosząca zdrowie i obrażenia zadawane przez broń.
Inżynier:
- Przeciążenie - pocisk zadający sporą ilość obrażeń tarczom wroga;
- Krwiowybuch - strzał zamrażający wrogów;
- Spalenie - wystrzelenie zapalającego pocisku podpalającego wyznaczonego wroga;
- Sonda bojowa - wystrzelenie sterowanej przez SI kulki, która dezorientuje przeciwników;
- Hakowanie SI - zmuszanie wrogów do atakowania sojuszników;
- Mistrzostwo technologiczne - pasywna umiejętność podnosząca zdrowie i obrażenia zadawane przez broń.