Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Gullnamar: Wydarzenie w świecie gry
Wszystkie wydarzenia w świecie gry w regionie Gullnamar z Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku).
#1 Wydarzenie w świecie gry
Na miejscu zabij niedźwiedzia i pomów z Frodrim, który opowie o swoim problemie. Potem podążaj za nim i wysłuchuj jego historii - gdy zje zatrutego grzyba raz jeszcze do niego zagadaj, wręczając mu normalne jedzenie (będziesz je na pewno posiadał w swoim ekwipunku). Następnie idź w stronę góry, zabijając po drodze jeszcze węża. Gdy NPC spadnie do magmy, aktywność się zakończy.
#2 Wydarzenie w świecie gry
W tym przypadku pomów z płaczącą Liv. Będziesz potrzebował tutaj mocy odradzania, która jest dostępna do zaczerpnięcia z ciał Muspelów. Dobrze się składa, ponieważ na południu od zleceniodawczyni znajduje się jeden z oddziałów, w którym jeden z najeźdźców posiada ów zdolność.
To jednak nie wszystko. Musisz teraz wrócić do warsztatu znajdującego się w jednym z trzech dostępnych schronisk krasnoludów i ulepszyć ją - a konkretniej aktywować "natychmiastowa horda".
Teraz wróć do Liv i użyj trzykrotnie umiejętności (aby poznać pełną historię) stojąc blisko nieżyjącego Bo. Jeśli nie masz hugru, zbierz energię z pobliskich kwiatów lub zaczerpnij ją z kapliczki Ygdrassil.
Po trzykrotnym wskrzeszeniu Bo pomów z Liv, co zakończy misję i pozwoli Ci zebrać tutejsze bogactwo.
Poprzednia
Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - TAJEMNICE: GULLNAMARAssassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Gullnamar: Mityczne wspomnienie
Następna
Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - TAJEMNICE: GULLNAMARAssassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Gullnamar: Krasnoludy w opałach