Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Zimny żar
Opis zadania "Zimny żar" z Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku).
Po walce z Eysą rusz na północ regionu Svaladal, aby kontynuować ten wątek. Przepłyń przez rzekę blisko wioski rybackiej i dostań się do ogromnej bramy na lewo od wielkiej góry.
Przejdź przez nią i wskocz do jaskini. Okaże się, że brama prowadząca do skarbca jest zamknięta. Musisz więc poprzestawiać mechanizmy, aby ustawić promień światła w odpowiednie miejsce. Taka zagadka występowała już w Asgardzie. Tutaj natomiast jest ona bardzo prosta do rozwiązania - o ile nie chcesz obecnie zdobyć uczonych ksiąg znajdujących się w przejściu po lewej stronie.
Wracając do sedna misji, podejdź pod element emitujący wiązkę światła i ustaw jego promień nad bramą. To otworzy przejście do skarbca. Tuż po przejściu do środka zbadaj ślady krwi, ślady muspelheimów, a potem ciała zabitych krasnoludów. Zainteresuj się także znakiem wyrytym na ziemi i drzwiami przed Tobą, w których znajdował się jakiś przedmiot. Obejrzyj retrospekcję wydarzeń i rusz do Eitri, głównego regionu w Svartalfheimie. Najlepiej nawet zsynchronizuj sobie tamtejszy punkt. Gdy popatrzysz przed siebie zauważysz zniszczone gospodarstwo.
Tam też znajduje się Twój cel misji. Dostań się na teren obiektu i zacznij eliminować wrogów. Znajdziesz tutaj sporo mini-bossów, z którymi musisz sobie poradzić. Przeszukuj ich, ponieważ zazwyczaj noszą przy sobie fragmenty klucza. Gdy znajdziesz jeden z nich możesz podejść pod drzwi budynku po lewej stronie od głównego wejścia, ale zauważysz, że potrzebujesz trzech części klucza, aby móc otworzyć drzwi.
Idź więc w głąb lokacji - blisko skupiska lawy zniszcz alarm powieszony na łańcuszku, aby wrogowie nie mogli wezwać posiłków i zabij oponentów. Dwie strażniczki będą posiadały kolejne dwa fragmenty. Jeśli trzecia przeciwniczka nie włączy się do walki, to znajdziesz ją w przyczółku po prawej stronie. Będzie siedziała na skrzynce i odwrócona do Ciebie plecami. Potem wróć do drzwi, które teraz będziesz mógł otworzyć.
W środku zbadaj księgę po prawej stronie od wejścia oraz listy po lewej. Potem idź na piętro, aby przeczytać kolejną notkę blisko okna. Następnie wdrap się po skrzynkach za Tobą na drugie piętro, gdzie znajduje się ostatnie pismo. To uruchomi rozmowę z Eysą. Po niej udaj się do lokacji, w której ma zostać przeprowadzony drugi rytuał.
Na miejscu zabij oponentów i dostań się na dach konstrukcji. Przyjrzyj się miejscówce, a zauważysz "ołtarz", jak i samego Caldera. Po scence aktywuj zdolność Muspelheimu i stań na lawie, aby doświadczyć na własnej skórze rytuału maga. Podczas niego Twój podstęp zostanie odkryty - możesz teraz walczyć z Muspelami lub od razu uciec z okolicy. Ta druga czynność sprawi, że zakończysz misję.
Poprzednia
Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - OPIS PRZEJŚCIAAssassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Córka watażki
Następna
Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - OPIS PRZEJŚCIAAssassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Wypalanie ścieżki