Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - poradnik, solucja. Opis przejścia, moce, mapa - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

AC Valhalla Świt Ragnaroku Poradnik

Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Moce, wszystkie specjalne zdolności

Mateusz Wróbel | 15.03.2022, 21:20

Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Moce, wszystkie specjalne zdolności

Wszystkie dodatkowe moce w Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku).

W Assassin's Creed Valhalla znajdziesz nowe moce, które aktywujesz dzięki specjalnemu przedmiotowi zdobytemu podczas wprowadzenia od krasnoludów. Został on wpięty do Twoich karwaszy, co pozwala Ci korzystać z dwóch specjalnych zdolności, o ile wcześniej naładujesz energię (za pomocą zabijania wrogów lub wchodzenia w interakcję z rozsianymi po całej mapie kwiatami/kapliczkami).

Takowych mocy jest łącznie w dodatku pięć. Pierwszą z nich odblokujesz już na początku zabawy, a każde kolejne wraz z pchnięciem fabuły do przodu. Oczywiście nie z każdą zaznajomisz się automatycznie podczas przechodzenia misji głównych, ponieważ niektóre z nich zdobędziesz już wcześniej, podczas wykonywania dodatkowych aktywności w Svartalfheimie.

Wszystkie moce:

Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Moce, wszystkie specjalne zdolności

  • Pierwsza zdolność to moc Muspelheimu oznaczona ikoną ognistej stopy. Pozwala ona spopielić Twoje ciało, co jest jednoznaczne z tym, że zwykli wojownicy nie widzą w Tobie wrogiej osoby, a Ty możesz chodzić po lawie.
  • Drugą zdolność jest moc Jotunheimu oznaczona ikoną strzały z tarczą. Pozwala ona teleportować się do ciężko dostępnych miejsc - musisz wycelować w charakterystyczne węzły świata (znajduje się w nich czerwony diament) z łuku, a potem wystrzelić strzałę, aby się teleportować.
  • Trzecia zdolność to Moc odrodzenia oznaczona ikoną topora chwyconego w dłoń. Przesyca ona Twoją broń ogniem, jednocześnie sprawiając, że zabici zwykli wrogowie zmartwychwstają i walczą razem z Tobą.
  • Czwartą zdolnością jest moc kruka z ikoną ptaka, która pozwala przemienić się w ptaka i dostrzegać niedostępne z normalnego punktu widzenia elementy otoczenia, a także na nich lądować. Zdolność pomaga znacząco w eksploracji i dotarciu do ciężko dostępnych miejsc.
  • Piąta zdolność to moc zimy z ikoną płatka śniegu, która sprawia, iż po jej aktywacji zadajesz 30% więcej obrażeń Jotunom, a także stopniowo nakładasz na nich efekt zamrożenia. Gdy zamrozisz wroga, to jednym ciosem poćwiartujesz go na kawałeczki lodu.

Pamiętaj, że moc możesz aktywować zasysając ją od tych bardziej zaawansowanych wrogów. Nad ich ciałami znajdują się wyżej wymienione ikony sygnalizujące, jaką zdolność aktywujesz w przypadku aktywowania "przechowywanej" przez nich umiejętności.

Źródło: własne

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - OPIS PRZEJŚCIA

Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - BOGACTWA: SVALADAL

Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - TAJEMNICE: EITRI

cropper