Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Powrót do świata, jak wyjść z krainy karłów?
Jak przerwać przygodę w Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku)?
Podobnie jak w przypadku podróży do Asgardu czy Jotunheimu, w Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) trafiasz do kolejnej mitycznej krainy - tym razem Svartalfheimu należącego do krasnoludów. Jeśli grasz w dodatek po ukończeniu aktywności w Norwegii, Anglii czy innych zakątków świata, to z pewnością nie będziesz miał po co tam wracać.
Inaczej sytuacja wygląda, jeśli Świt Ragnaroku poznajesz naprzemiennie z innymi wątkami rozgrywającymi się w oryginalnym świecie AC Valhalla. Warto więc wiedzieć, w jaki sposób można wrócić do swojej osady.
Pierwszym i najłatwiejszym sposobem jest aktywowanie mapy i znalezienie ikony oka. Standardowo znajduje się ono w północnej części krainy karłów - wystarczy na nią najechać i przytrzymać odpowiedni przycisk, aby wrócić do normalnego świata. Jednakże, opcja ta jest niemożliwa podczas poznawania prologu, na który składają się dwie długie misje. W przypadku wprowadzenia także możesz wrócić do Anglii. Wystarczy, że aktywujesz pauzę za pomocą ESC, a następnie klikniesz kafelek z podpisem "pobudka". Dzięki temu Eivor przerwie swój sen dotyczący mitologicznego wątku.
Natomiast wrócić do Svartalfheimu możesz za pomocą ołtarza (wcześniej układałeś przy nim jemiołę) blisko chatki Valki.
Poprzednia
Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - PYTANIAAssassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Moce, jak ulepszać zdolności?
Następna
Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - PYTANIAAssassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Romanse i wybory, czy występują?