Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Vangrinn: Wydarzenie w świecie gry
Wszystkie wydarzenia w świecie gry w regionie Vangrinn z Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku).
#1 Wydarzenie w świecie gry
Pierwsze wydarzenie w tym regionie jest dość nietypowe. Gdy tylko zbliżysz się do NPC-a skoczy on w przepaść. Zrób to samo. Na dole zaczerpnij moc Jotunheimu i przejdź pod skrzynkami z lewej strony. Dostaniesz się na dość spory obszar, w którym nie brakuje agresywnych szczurów. Gdy tylko znajdziesz się blisko nich będziesz musiał uciekać, ponieważ zaczną Cię gryźć.
Istnieją dwa sposoby na przejście tego wydarzenia. Rzuć pochodnią blisko skrzyni, którą musisz przesunąć z lewej strony lokacji lub skorzystaj ze zdolności, którą wcześniej zdobyłeś.
Odciągnij szczury, a potem przypnij się szybko do więzła świata, aby przyciągnąć się w pobliże skrzyni. Złap ją szybko i przesuń do przodu. Skorzystaj z wyciągu, zabij węża i odsuń przeszkody, aby dostać się na powierzchnię. Tam pomówisz z Banskim, co jednocześnie zakończy wydarzenie.
#2 Wydarzenie w świecie gry
W tym miejscu spotkasz Jordriego stojącego blisko ogromnego drzewa. Zagadaj do niego i zgódź się pomóc. Weź skrzynię na ramię i przejdź przez rzekę przed Tobą. Droga jest dość prosta. Gdy znajdziesz się przy pierwszym wodospadzie idź dalej wskakując na dwa głazy przed Tobą.
Przeskocz nad przepaścią, a potem połóż skrzynię w ołtarzyku z białych roślinek. Połóż ją tam i zbierz białe kwiaty. Teraz wróć do Jordriego, a aktywność dobiegnie końca.
#3 Wydarzenie w świecie gry
Po dotarciu na miejsce pomów z Linco. Opowie on Ci o swoim młocie, który przypadkiem zgubił. Wejdź na magmę (nawet jak nie masz odpowiedniej zdolności, to możesz szybko po niej przebiec, a na pewno nie zginiesz) i podnieś narzędzie. Eivor automatycznie zwróci je NPC-owi. Niespodziewanie trafisz do więzienia. Podejdź do Mikka, który stoi przy oknie, aby zamienić z nim słówko.
Zgódź się na zrealizowanie planu innego więźnia. Gdy zawoła wojownika podejdź pod drugie kraty (po lewej) i przytrzymaj spację, aby ukraść klucze. Wyjdź ze swojej celi, zabij wroga, uwolnij kumpla i weź swoje rzeczy z przyczółku po lewej stronie. Teraz zaczerpnij moc Muspelheimu (od zabitego branna), zabierz Mikke'a na ramię i rusz do głównego pomieszczenia więzienia. Jest ono zalane magmą, więc przyda Ci się tutaj rzeczona zdolność.
Po wyjściu wsiądź na łódź z Mikkem, aby dostać się do Linco na pobliską wyspę. Czeka Cię bardzo ciekawa rozmowa. Po tym zadanie dobiegnie końca.
Poprzednia
Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - TAJEMNICE: VANGRINNAssassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Gullnamar: Wybraniec Sinmary (Trawll)
Następna
Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - TAJEMNICE: VANGRINNAssassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Vangrinn: Krasnoludy w opałach