Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Svaladal: Wydarzenie w świecie gry
Wszystkie wydarzenia w świecie gry w regionie Svaladal z Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku).
#1 Wydarzenie w świecie gry





Po dostaniu się do znacznika poczekaj, aż zaatakuje Cię Jotun jadący na wierzchowcu. Zabij go - najlepiej za pomocą łuku lub umiejętności pomagających wykonać szybki doskok - co sprawi, że Havi będzie mógł korzystać z nowego wierzchowca.
#2 Wydarzenie w świecie gry

Posłuchaj rodzeństwa kłócącego się o zgubienie klucza. Następnie zeskanuj okolice i zabij leszcza pływającego w rzece z prawej strony. To automatycznie włączy scenę, w której poznasz ciekawego Jotuna. Odda Ci on wcześniej zdobyty klucz, którym otworzysz teraz skrzynię. Po tym aktywność dobiegnie końca.
#3 Wydarzenie w świecie gry

Pomów z Jotunką. Powie Ci o trapiącym ją problemie, a potem przybierze postać wilka. Idź z kobietą do schroniska. Gdy tylko dotrzesz do Svassa, jej ukochanego, zaatakują Was inne dzikie zwierzęta. Zabijaj je (jeśli nie wiesz, gdzie są, idź za Jotunką), a gdy poradzisz sobie ze wszystkimi aktywność dobiegnie końca.
#4 Wydarzenie w świecie gry

Pomów z obserwatorem ptaków. Dowiesz się, że musisz znaleźć Krakę - w tym celu musisz posiadać moc kruka, którą zaczerpniesz z zabitej wrony (jedną z nich znajdziesz np. na dole). Wróć do miejsca, w którym przebywa zleceniodawcy i zamień się w ptaka (w przypadku nieposiadania hugru zaczerpnij go z kwiatów za Tobą).
Jeśli jednak nie ulepszyłeś Mocy Kruka, udaj się do warsztatu i wydłuż zdolność w taki sposób, aby trwała ona nie 30, a 50 sekund. Może przydać Ci się do tego krzem, który zbierasz podczas najazdów.

Poprzednia
Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - TAJEMNICE: SVALADALAssassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Svaladal: Mityczne wspomnienie
Następna
Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - ARTEFAKTY: SVALADALAssassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Svaladal: Przeklęte symbole (jotuńska zaraza)