Sniper Elite 5 - Umiejętności i personalizacja wyposażenia
Najważniejsze rzeczy o umiejętnościach i wyposażeniu w Sniper Elite 5.
Po przejściu pierwszej misji fabularnej warto zainteresować się - z poziomu głównego menu - przejściem do personalizacji wyposażenia. Z tego miejsca przejdziesz do wyboru broni czy skórki do rozgrywki w poszczególnych trybach.
Wyposażenie
Sama sekcja zmieniania wyposażenia wygląda identycznie, jak przy warsztatach w kampanii fabularnej. Możesz modyfikować bronie, zmieniać je, gdy odblokujesz te nowe (poszczególne wymagania znajdziesz w prawym, dolnym rogu, ale najczęściej jest to po prostu ukończenie którejś z misji głównych).
Zwróć uwagę jednak na to, że warsztaty dostępne w kampanii fabularnej wpływają tylko na Karla. Jeśli chcesz zmienić gadżety czy giwery w przetrwaniu lub module sieciowym, warto zrobić to przed rozpoczęciem rozgrywki.
Umiejętności
Każda z postaci ma także własne drzewko umiejętności. Łącznie jest ich cztery, ale jedno można od razu odrzucić, ponieważ niemiecki snajper z modułu "inwazja sił osi" ma automatycznie kupione wszystkie zdolności, co czyni go zabójczym żołnierzem.
Drzewka są bardzo proste w zrozumieniu. Za punkty doświadczenia w kampanii fabularnej lub przetrwaniu możesz ulepszyć skille Karla i postaci, z której korzystasz biorąc udział w odpieraniu sił wroga na wyznaczonych terenach. Doświadczenie wpada jednocześnie dla bohaterów z obu trybów, więc pamiętaj, aby i tu i tu rozdzielić punkty umiejętności.
Inaczej jest oczywiście w multiplayerze. Grając w rozgrywkach sieciowych, masz do dyspozycji inne umiejętności, a punkty doświadczenia wpadają tylko wtedy, gdy znajdujesz się na serwerze gry.