Dead Space Remake - U wrót otchłani (rozdział 7): Uprzęże grawitacyjne, nadajnik SOS, asteroida, ucieczka
Opis przejścia 7 rozdziału U wrót otchłani w Dead Space Remake.
Po przygotowaniu się do zniszczenia uprzęży grawitacyjnych przejdź do głównej sekcji pokładu wydobywczego. Przed windą zauważysz trzech wrogów, których musisz zabić.
Potem załatw sobie zasilanie obwodu - specjalną skrzynkę wyjmij spod windy, która znajdowała się na pokładzie sterowni wydobywczej (przed miejscem, w którym potrzebowałeś RIG kapitana Dallasa do uruchomienia działek). Po tym wjedź windą na pokład wydobywczy, a przejdziesz w nieważkość.
Podejdź do pierwszego uprzęża (wcześniej warto zebrać przedmioty rozsiane po arenie) i spowolnij go, używając stazy. Strzel w fioletowy pojemnik, aby zniszczyć pierwsze uprzężę. To samo zrób z drugim, znajdującym się wyżej.
W międzyczasie zabijaj też przeciwników, aby nie przeszkadzali Ci w zadaniu. Gdy zniszczysz dwa pierwsze uprzęża, to poczekaj, aż pierścień przy ogromnej skale się odwróci, a Ty wyjdź w próżnię. W tym miejscu także znajdziesz dwa uprzęża grawitacyjne, które zniszczysz w ten sam sposób, co poprzednio.
W międzyczasie uzupełniaj poziom tlenu - takowe stacje znajdujące się na platformach z obu stron. Gdy zniszczysz dwa uprzęża, to ustaw nadajnik na asteroidzie.
Potem wróć do pokładu wydobywczego i kieruj się w stronę wyjścia. Po skorzystaniu z windy musisz pozbyć się wrogów i znowu zabrać ze sobą ogniwo zasilające - tym razem musisz dać prąd windzie, która znajduje się przed sterownią wydobycia.
Zadanie jest o tyle utrudnione, że teraz będziesz musiał unikać dodatkowo ognia. Rzucaj więc ogniwem na wprost siebie, a potem czekaj, aż ogień zgaśnie i przebiegaj kawałek po kawałku. Powtarzaj tę czynność aż do wyjścia. Potem idź do sterowni i aktywuj asteroidę.
Po jej wystrzeleniu rusz w kierunku stacji kolejki. Niespodziewanie zaatakuje Cię łowca, którego doskonale już znasz. Nie możesz go zabić - zamiast tego unieruchom go i pozbądź się dwóch pozostałych wrogów lub unikaj ich, biegając wokół biurka w centrum areny.
Potem aktywuj przełącznik znajdujący się po lewej stronie od drzwi (przesuń go z góry w dół) i poczekaj chwilę na aktywację drzwi. Biegnij w stronę windy towarowej, skorzystaj z niej, a potem rusz już spokojnie do stacji kolejki. W pomieszczeniu z nieaktywnymi laserami biegnij do kolejnej windy (wrogów możesz zatrzymać stazą). Potem dostań się na pokład A, skąd skorzystasz z kolejki.
Na górze uważaj na nowych przeciwników. Wystarczy celny strzał w głowę, aby ich zniszczyć. Potem jedź stacją kolejki na mostek, co zakończy również ten rozdział gry.