Spider-Man 2 - Kłopoty z Harrym: identyfikator, symbionty, stocznia, metro, Rio i Ganki
Kłopoty z Harrym - Spider-Man 2.
Po zabiciu Kravena przez Venoma rusz odszukać Harry'ego. Zeskanuj sieć, stojąc na antenie, a potem rusz do kolejnej wieży.





Leć między kolejnymi antenami - jeśli się zgubisz, popatrz na mini-mapę w dolnym prawym rogu ekranu. Potem dotrzesz do gniazda symbiontów - wybij wrogów, którzy zostali przemienieni przez Harry'ego.

Po tym jako Miles rusz do stoczni. Musisz odkryć 3 elementy, których np. zniszczenie wywoła dźwięk dzwona. Pierwszy z nich znajduje się pod Tobą. Zniszcz linę, na której trzyma się kontener, a potem wybij symbionty.

Będąc na łodzi uderz w generator, a znajdzie się ona w hangarze, co też wywoła dźwięk uderzenia. Na sam koniec dostań się do helikoptera i przejdź Miles pod wirnik na górze pojazdu.

Na sam koniec wystarczy, że powybijasz pozostałe symbionty i ruszysz do metra, gdzie Harry niestety kontynuuje swoją misję. Po wybiciu wszystkich wskocz do metra przez dziurę w mazi.

Potem zniszcz skupisko energii za pomocą salwy dźwiękowej. W kolejnym etapie metra idź w prawo, a zauważysz jeszcze więcej kulistych obiektów - podejdź pod nie i podłóż salwy. Będziesz musiał je chronić przez równe 2 minuty.

Odpieraj ataki oponentów, którzy będą próbowali zniszczyć bomby. Gdy zauważysz świecący na niebiesko wykrzyknik, to wiedz, że musisz zaatakować symbionta - uderzyć da się nawet ten koloru zielonego. Po tym, jak salwy wybuchną, to obejrzyj sceny i zakończ misję.