Spider-Man 2 - W rytmie funku: Rio, muzeum, skrzynki elektryczne, instrumenty muzyczne, napad
W rytmie funku - Spider-Man 2.
Po przełączeniu się na Milesa Moralesa rusz do biura jego mamy - Rio. Po rozmowie będziesz musiał dostać się do muzeum - do Angeli.





W pierwszej kolejności idź za przewodami od drzwi, skanując otoczenie. Dotrzesz do panelu kontrolnego, do którego musisz doskoczyć za pomocą sieci (L2 + R2). Potem przełączysz się na spider-bota.

Idź do pierwszej skrzynki i otwórz ją. Gdy to uczynisz, to zaklej ją siecią (kable) - gdy zacznie świecić na zielono, to będziesz mógł iść dalej szybem wentylacyjnym. Gdy wyjdziesz do większej sali, to wskocz po pudełkach do góry, aby znowu znaleźć się w szybie.

Tam kawałek dalej znajdziesz kolejną skrzynkę, więc zaklej kable, a potem strzelaj siecią do instrumentów muzycznych rozłożonych po całej sali, aby odciągać wrogów i iść dalej za przewodami.

Najlepiej będzie znaleźć się pod paletą i wtedy strzelić w gitary po prawej stronie i bębenki po lewej stronie. W łazience, będąc dalej schowanym, spuść wodę w klozecie, a potem wdrap się do szybu nad umywalką.

Zejdź do kolejnego pomieszczenia, a na nim wdrap się na deski, potem na szklaną zastawę, a z niej przeskocz do miejsca, gdzie znajdziesz trzecią skrzynkę. Po jej załataniu idź w lewo do kolejnego szybu - w kolejnym pomieszczeniu uderz w 3 instrumenty muzyczne (jeden z prawej, dwa z lewej), aby oddalić wrogów od skrzynki, załataj ją, a spider-bot wykona swoje zadanie.

Teraz przełączysz się na Milesa, którym musisz wyeliminować przeciwników przeprowadzających napad na muzeum. Potem po nauczeniu się nowej zdolności musisz ruszyć w pogoń za jednym pojazdem i go zatrzymać. Gdy zbliżysz się do ciężarówki, wciśnij trójkąt, a potem wygraj sekwencje QTE.
Po rozmowie z Angelą misja dobiegnie końca.