Spider-Man 2 - Mistrz iluzji, Druga szansa: Mysterium, konsola, wszystkie aktywności w Lunaparku, Tombstone
Mistrz iluzji i Druga Szansa - Spider-Man 2.
Dotrzyj na dach oznaczonego budynku, wejdź do środka, a potem pomów z Quentinem Beckiem. Miles wejdzie automatycznie do wnętrza Mysterium, które teraz musisz zbadać. Potem podejdź do pulpitu i konsoli DJ-a.
Gdy na ekranie pojawią się przyciski, wciskaj je zgodnie z tymi, które będą nadlatywać. Możesz się kilka razy pomylić, więc nie przejmuj się - po 3 seriach aktywujesz scenkę, po której będziesz musiał walczyć z przeciwnikami.
Łatwo będziesz się do nich dostawał, jeśli będziesz używał Trzask Pioruna. Dodatkowo bez problemu możesz wyrzucać ich poza arenę, co sprawi, że szybko zginą. Potem udaj się do miksera DJ-a i rusz do wyjścia (tego zielonego, obok którego latają części z mebli).
Po wyjściu z iluzji przełączysz się na Petera Parkera, który wspólnie z Harrym i MJ weźmie udział w mini-grach. Mowa o tryskaniu wodą, wirze czasu, rzucaniu piłką do koszykówki czy piramidę z puszek. Kompani będą szli po kolei między kolejnymi atrakcjami, więc ich nie pominiesz. Zanim jednak pójdzie do celu misji, odbij jeszcze w lewo, gdzie znajdziesz ośmiornice, uderzenia w hydry młotem i na piętrze (po schodach) przejażdżkę po modliszce.
Jeśli weźmiesz udział we wszystkich aktywnościach, to możesz ruszyć do miejsca, gdzie grałeś w uderzenia w hydrę. Tutaj znajdziesz sklepik i sprzedawcę, który da Ci nagrodę za wzięcie udziału we wszystkich mini-grach.
Finalnie wejdziesz do demona szybkości, co jest głównym celem misji. Możesz obejrzeć podróż lub wyjść z niej przy pierwszej możliwej okazji. Potem rusz jeszcze do siłacza i uderz w niego - potem idź do młynu, obejrzyj scenkę, a po niej zacznij ratować Tombstone'a, który zostanie osaczony przez łowców Kravena.
Wybij wrogów - sporo z nich znajduje się na karuzelach. Po tym uratuj Tombstone'a - poznasz też prawdziwą naturę Harry'ego. Po rozmowie na dachu zadanie dobiegnie końca.