Spider-Man 2 - Potwór z Queens: Zgłoszenie z MSMZS (Astoria): Alma, potwór, pies Fido
Potwór z Queens - Spider-Man 2.
W regionie Astorii rusz do znacznika misji i porozmawiaj z kobietą na tarasie. Alma powie o potworze w ogródku, więc udaj się do niego.





Zeskanuj przewróconego krasnala i płyn blisko płotu. Potem podejdź do substancji i zbadaj ją. Idź śladami, a dotrzesz do większej kałuży, za którą na kamieniu znajdziesz ślady potwora - także na samochodzie.

Natomiast na lewo od samochodu znajdziesz ponownie płyn. Raz jeszcze go zbadaj, a potem leć z wykorzystaniem sieci na błotnisty teren. Gdy znajdziesz bestię, zadzwonisz do Gankiego, a potem zeskanuj psiaka.

Gdy kompan będzie skanował jego pliki, ty możesz strzelać siecią w beczki czy inne elementy, ucząc robota aportować. Po scence Fido zacznie uciekać do kościoła - tam wybijesz wrogów. Potem wyciągnij z jego pancerza strzałę wbitą przez łowców.
Teraz wróć z psiakiem do Almy, a zadanie dobiegnie końca.