Spider-Man 2 - Wielki psikus: Travis, Lance, wskazówki, ultrafiolet, czerwona i niebieska ścieżka
Wielki psikus - Spider-Man 2.
Spotkaj się z grupką znajomych, którzy poszukują Lance'a. Po przeczytaniu notatki wejdź na dach wyznaczonego budynku i zacznij rozglądać się za czymś, co wygląda jak łódź.





Najpierw sprawdź jednak notatkę na stole tuż obok końcówki mechanizmu wywołującego fioletową linię. Musisz ustawić ultrafiolet na mural za Tobą. Tak więc przesuń zieloną szafkę z lustrem w prawo, a potem obróć drugie lustro po prawej stronie.

Zniszcz skrzynię, a trzecią skrzynię przesuń w kierunku krawędzi dachu. To oświetli mural i sprawi, że będziesz musiał ruszyć teraz do drugiego miejsca z zagadką.

Tutaj przestaw pierwszą skrzynię dwa razy, aby linia poszła w prawą stronę. Potem odsuń skrzynię, obróć lustro, a gdy promień przejdzie na drugą stronę lokacji, dalej obracaj lustrami i przesuwaj skrzynki.

Kombinacji nie ma tutaj prawie żadnych, więc na pewno ultrafiolet dotrze do murala. Z niego poznasz jeszcze jedną wskazówkę - ostatnie miejsce z zagadką będzie najtrudniejsze.

Posiada ono dwie ścieżki. Czerwoną i niebieską - rozrysowane są od miejsca lasera. Najpierw zainteresuj się czerwoną. Ustawiaj lustra tak, aby odbijały się one od luster z czerwonymi konturami lub szły za strzałkami czerwonego koloru rozrysowanymi na ziemi.

Gdy to uczynisz, poznasz pierwszą część adresu. Potem wróć do miejsca zerowego, skąd wychodzi promień i przesuń mechanizm o 180 stopni tak, aby zaczął świecić na lustro niebieskie - to z prawej strony.

Tym razem przestaw lustra z fioletowymi konturami, które będą ustawione na czerwone linie (jeśli najpierw rozwiązywałeś czerwoną ścieżkę). Na drugim dachu rozwal też skrzynię, a poznasz drugą część zagadki. Teraz rusz do adresu, gdzie może być Lance.

W tej lokacji otwórz mechanizmem (kołem na prawo od blaszanych drzwi) drzwi garażowe, zabierz Lwa Lance'a i odnieś go do kampusu, a zakończysz tę misję.