Spider-Man 2 - Nowe wdzianko: dom Connorsa, klawisze, melodie, kryjówka, targ rybny, Lizard
Nowe wdzianko - Spider-Man 2.
Na miejscu misji poszukasz doktora Connorsa. Na początku sprawdź półkę, na której jest włączony alarm, aby sprawdzić zdjęcie.





Potem możesz wejść do pokoju jego syna lub łazienki. Następnym celem jest zejście na parter - znajdziesz tutaj zabawkę, list, a w kuchni fotografię z lewej strony, która aktywuje zagadkę.

Symbol po prawej stronie wskazuje, jaką melodię musisz zagrać. Gdy będzie to dom, wciśnij następujące przyciski:
- Fioletowy
- Fioletowy
- Fioletowy
- Zielony
Otworzy to drogę do podziemnej kryjówki. Zbadaj akwaria czy nagrania z kamer, po czym otwórz drzwi do schronu.

Po zbadaniu schronu i zabraniu fiolki z krwią Connorsa zacznij eliminować łowców przed domem. Jest ich sporo, a po walce ruszysz do targu rybnego - jednakże jako Miles.

Po dotarciu do celu zacznij eliminować wrogów we wspomnianej wyżej lokacji. Potem aktywujesz drona, nad którym kontrolę przejmie Ganke.

Kolejnym krokiem jest przechodzenie przez przeszkody rozmieszczone na drodze. Ścieżka jest jedna, musisz jedynie wdrapywać się na ściany, przechodzić między rurami itd.

W markecie otwórz bramkę nr. 1, aby wpuścić do środka drona Gankiego. Potem zacznij otwierać dwie kolejne bramy z lewej strony. Ta, która się zatnie, musi zostać otwarta manualnie.

Po rozmowie zaczniesz gonitwę za Lizardem. Łapiąc łowców, bujaj się po sieci i niszcz oponentów przebywających na skuterach, wciskając odpowiednie przyciski. Potem to samo uczyń ze śmigłowcem, choć tutaj akcja nie pójdzie po myśli Pająków.

Kolejną sekwencją będzie unikanie Jaszczura, który będzie gonił Milesa. Wykonuj uniki w odpowiednim momencie i zniszcz śmigłowiec - Lizard ucieknie. Po tym misja dobiegnie końca.