Frostpunk 2 - Rada, przepisy: jakie ustawy na start, co uchwalać, aby ułatwić grę?
Najlepsze przepisy i uchwały w Radzie w Frostpunk 2.
Po wybudowania budynku Rady w 1 rozdziale gry Frostpunk 2 będziesz miał okazję głosować w radzie nad nowymi przepisami. Wybierasz je najczęściej Ty, ale czasami możesz realizować plany frakcji lub mówić im, aby to oni zaproponowali nowy przepis, przez co przy kolejnym głosowaniu skupisz się właśnie na ich pomyśle.
W tym miejscu przedstawiamy natomiast kilka najciekawszych przepisów do uchwalenia na start. Pamiętaj, aby mieć pewność, że uda ci się je przegłosować - a więc niezdecydowane grupy społeczne zachęcaj zgodzeniem się na jakieś obietnice czy plany, które potem musisz zrealizować, aby ich zadowolić.
Najlepsze przepisy w Frostpunk 2:
Przetrwanie
- Dodatki spożywcze -> Chemiczne dodatki spożywcze - drastycznie wzrasta produkcja żywności kosztem nieznacznego wzrostu choroby (patrz niżej).
Miasto
- Prace społeczne -> Wsparcie Ekspedycji - czas eksploracji grup frostlandczyków spada.
- Dyżury konserwacyjne -> Konserwacja zadaniem bezproduktywnych - spada zapotrzebowanie na materiały, a dodatkowo pracownicy ZE WSZYSTKICH dzielnic są wydajniejsi.
- Podstawowe potrzeby -> Płatne artykuły pierwszej potrzeby - wydajność produkcji ze wszystkich dzielnic wzrasta, zwiększają się przychody (ciepłowniki).
Społeczeństwo
- Pogrzeby -> Pozyskiwanie wnętrzności zmarłych - spada choroba, a szybkość padań lekko wzrasta.
- Leczenie -> Eksperymentalne leczenie - spada choroba, odblokowuje się zdolność ze zmniejszeniem ofiar, a także wzrasta tempo badań.
- Młodzież - Posłuszna młodzież - wzmocnienie siły roboczej, spadek przestępczości.