Silent Hill 2 Remake - Blue Creek Apartments: zegar, zawory, wskazówki, pokoje, Angela, Piramidogłowy
Apartamenty Blue Creek w Silent Hill 2 Remake.
Po opuszczeniu apartamentowca Wood Side idź przed siebie, a dotrzesz do miejscówki Blue Creek.
Po zebraniu map zabij wroga - pluje on jadem na wprost, a po upadku na ziemię wybucha, więc miej to na uwadze podczas tego rozdziału przygody.
Kawałek dalej rozbij ścianę i wejdź do pokoju, gdzie znajdziesz 2 oponentów - tego plującego zabij z daleka albo chowaj się za osłoną, gdy szykuje atak.
Następnie idź korytarzem do bezpiecznego pokoju, gdzie znajdziesz zegar czy miejsce zapisu. Wyjdź na balkon i idź w lewo, bo inne miejsca będą teraz zamknięte.
Zabij wroga przy TV, zburz ścianę w kuchni, a potem przejdź przez okno na balkon, potem wejdź wyżej i wdrap się przez okno na drugie piętro.
W budynku pozbieraj sobie masę amunicji i środków leczniczych, po czym idź w kierunku rur (na północ, a potem wschód bloku), a więc miejsc technicznych.
W pokoju numer 307 znajdziesz radio, z którym nie wejdziesz teraz w interakcję. Zamiast tego rusz przez balkon do sąsiedniego pokoju 305, gdzie odszukasz zawór.
Ten znajduje się blisko miejsca z kluczem do pokoju numer 306. Po zebraniu go szybko pozbądź się dwóch oponentów, po czym idź do pokoju numer 306.
Tam znajdziesz kilku wrogów oraz trochę zapasów. Przeczołgaj się pod ścianą po lewej stronie do toalety, a potem przejdź do bocznej lokacji, gdzie umieszczono drugi zawór, który również musisz odkręcić, a potem zabrać ze sobą!
Następnie wróć do 307, po drodze wybijając wielu oponentów (staraj się ich rozdzielać i eliminować pojedynczo), aby aktywować zawór.
Teraz wejdź w interakcję z radiem i zabierz wskazówkę godzinową, dzięki czemu będziesz w stanie wrócić do zegara. Przeczytaj notatkę naprzeciwko zegara, a dowiesz się, w jaki sposób musisz ustawiać wskazówkę. Potem popatrz na malunki na ścianie, które sugerują, jak ustawiać wskazówki.
- Na górze jest Henry, a jego wskazówka pokazuje godzinę 21.
- W środku jest Mildred, a jej wskazówka pokazuje godzinę 14.
- Na dole jest Scott, a jego wskazówka pokazuje godzinę 18.
W pierwszej kolejności ustaw godzinę na 21 i idź na balkon po prawej stronie, aby przeszukać pokój Henry'ego. Zburz ścianę w kuchni i przejdź do toalety.
Grzeb w klozecie, a znajdziesz wskazówkę minutową. Wyjdź na zewnątrz, odbij w prawo, zabij wroga i zbierz z komody figurkę gołębia.
Z nią idź do sąsiedniego pokoju za niebieskimi drzwiami, gdzie musisz przejść finalnie do pokojów 209. Usłyszysz również dziwne głosy, a także dotrzesz do prysznica.
Rozbij szybkę i zabierz fragment zniekształconej figurki. Teraz przejdź na drugą stronę korytarza, a więc pokoju 211, gdzie znajduje się druga część figurki.
Wisi ona na sznurku na lewo od lampy w miejscu, gdzie zabijesz 2 oponentów. Połącz dwa fragmenty i wróć do pokoju Henry'ego.
Postaw obie figurki na przedmiocie trzymanym na półce po prawej stronie (łabędzia na drugim miejscu od lewej), a otrzymasz klucz do pomieszczenia, którym zejdziesz niżej.
Tam na parterze przejdź przez szczelinę i odbij w lewo na długi korytarz, który prowadzi do pokoju, za którym znajdziesz też Angelę. Wręczy ci ona nóż oraz klucz.
Z nim wróć na koniec korytarza po przeciwnej stronie - otwórz podwójne drzwi, a potem przejdź w lewo, w prawo i na klatkę schodową do góry. W międzyczasie oznacz sobie też drzwi S, do których wrócisz później.
Gdy znowu znajdziesz się przy zegarze, to ustaw minutową wskazówkę na pozycję "2". Dzięki temu możesz przejść do pokoju 202, gdzie znajdowała się litera M.
Tam zburz ścianę i przesuń szafę, aby zobaczyć dwa motyle. Dodatkowo licz symbole na wszystkich motylach w tej lokacji. Potem wykonaj przy kłódce odejmowanie i dodawanie.
Kombinacja to 373. Gdy otworzysz drzwi, to przeszukaj dziurę w ścianie, co sprawi, że zdobędziesz wskazówkę do sekund. Z nią wróć do zegara i ustaw ją na pozycję "15".
Teraz zejdź klatką schodową do pokoju z utylizacją. Znajdziesz tam piramidogłowego i jest to pierwsza walka z bossem w tej historii.
UWAGA! Starcie to możesz po prostu przeczekać, wykonując uniki i czekając na wycie syreny. Nie musisz oddać ani jednego strzału, aby przeżyć ten pojedynek.
Możesz, ale nie musisz strzelać z pistoletu - lecz nie w głowę, a np. nogi, dzięki czemu wróg będzie mógł zostać spowolniony, a ty zaczniesz go atakować bronią białą. Dodatkowo gdy wykonuje zamach mieczem, rób odskok do tyłu, a potem wyprowadź kontrę.
Gdy zabije syrena, piramidogłowy odpuści walkę. Wyjdź na zewnątrz, a wrócisz na ulice South Vale - tym razem zachodniej części.